اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

مخزن ذخیره آب 10 هزار مترمکعبی اردکان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب شهرستان اردکان گفت: مخزن ذخیره آب 10 هزار متر مکعبی اردکان امسال تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مخزن ذخیره آب 10 هزار مترمکعبی اردکان به بهره‌برداری می‌رسد

محمد مروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: مخزن ذخیره آب 10 هزار مترمکعبی اردکان اکنون از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی برخوردار است و پیش‌بینی‌ می‌شود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: عملیات ساخت مخزن ذخیره آب 10 هزار متر مکعبی شهر اردکان از خرداد ماه سال 90 آغاز شده و به زودی به مراحل پایانی می‌رسد.

مدیر آب و فاضلاب اردکان یادآور شد: عملیات اجرایی این مخزن و اجرای تأسیسات جانبی آن با اعتباری حدود 9 میلیارد ریال به اتمام خواهد رسید.

مروتی خاطرنشان کرد: این مخزن با هدف ذخیره آب شرب بهداشتی برای شهروندان در حال ساخت است و پس از اتمام عملیات حجم ذخیره آب شرب و بهداشتی شهروندان شهرهای اردکان و احمدآباد از 24 ساعت به 30 ساعت افزایش خواهد یافت. تاکنون 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از منابع عمرانی به ساخت این مخزن اختصاص یافته است.

مروتی از جمله مشکلات این پروژه را کمبود منابع مالی مناسب عنوان کرد و افزود: مجموع حجم مخازن ذخیره آب در مدار شهر اردکان 25 هزار و 500 متر مکعب است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آب شرب شهروندان از خط انتقالی و 10 حلقه چاه در مدار بهره‌برداری  تامین می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول