اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال سپاهان:

در ایران به هیچ تیمی به غیر از سپاهان فکر نمی‌کنم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با سپاهان قرارداد دارم و در ایران به هیچ تیمی غیر از سپاهان فکر نمی‌کنم.

در ایران به هیچ تیمی به غیر از سپاهان فکر نمی‌کنم

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در فصلی که تمام شد هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که سپاهان باز هم بتواند قهرمان شود ما در این راه سختی‌های بسیاری کشیدیم و لیاقت این قهرمانی را داشتیم.

وی ادامه داد: در مقاطعی از فصل حتی 9 امتیاز نیز از تیم صدر نشین عقب بودیم، اما توانستیم به یاری خدا این فاصله را جبران کنیم و به جایگاهی که امروز داریم برسیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: ما تمام حرفمان را در زمین زدیم و در طول فصل تمام تیم‌ها با بهترین آرایش و نفرات خود در مقابل تیم ما ظاهر شدند اما خواست خدا بود که قهرمان شویم.

وی تصریح کرد: در بیرون از زمین خیلی از اتفاقات افتاد که قصد داشتند نگذارند سپاهان قهرمان شود و قهرمانی را برای تیم ما سخت کنند اما اگر خدا بخواهد هر اتفاقی می‌افتد و این تیم ما بود که نشان داد این لیاقت را برای قهرمانی دارد.

جمشیدیان تاکید کرد: هم اکنون سپاهان چهار قهرمانی دارد و تا سالیان آینده نیز هیچ تیمی به گرد پای سپاهان  نمی‌رسد و از این جهت که توانستیم در قهرمانی هت تریک کنیم این قهرمانی ارزش فوق‌العاده بیشتری برای ما دارد.

وی افزود: بسیار دوست داشتم تمام بازیکنانی که از سپاهان رفتند هم اکنون کنار ما بودند و این قهرمانی را با آنان جشن می‌گرفتیم و من این قهرمانی را به آنان نیز تبریک می‌گویم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: شک نکنید این قهرمانی برای ما طعم دیگری داشت، من در این تیم می‌مانم و در ایران به هیچ تیمی به غیر از سپاهان فکر نمی‌کنم و بسیار امیدوارم سایر بازیکنان تیم نیز در سپاهان بمانند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول