اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

تاسیس رژیم صهیونیستی بزرگترین خیانت قرن بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: تاسیس رژیم صهیونیستی بزرگترین خیانت قرن بود.

تاسیس رژیم صهیونیستی بزرگترین خیانت قرن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوی باعث می‌شود انسان همواره در جاده مستقیم اطاعت و قرب الهی ثابت قدم بماند، به وظایف دینی خود عمل کند و خویش را از خطر انحراف و گمراهی برهاند.

خطیب جمعه دهدشت با اشاره به روز زن، میلاد حضرت فاطمه و تولد فرزند برومندش امام خمینی(ره) گفت: همه عالم بدهکار حضرت زهرا هستند و باید بانوان و دختران ما در زندگی حضرت زهرا را الگوی خود قرار دهند.

حسینی با بیان اینکه مادر جایگاه ویژه‌ای در قرآن و روایات دارد، خاطرنشان کرد: نگه داشتن حرمت پدر و مادر از اوجب واجبات است.

امام جمعه دهدشت اضافه کرد: باید پدر و مادر را در وقت پیری چنان مورد محبت قرار دهیم که آنها از ما راضی باشند نه اینکه با بی مهری آنها را به خانه سالمندان بفرستیم تا سال‌های آخر عمر خود را در تنهایی و غم و اندوه به سر برند.

خطیب جمعه دهدشت به روز جهانی خانواده اشاره کرد و گفت: مقدس‌ترین کانون در اسلام خانواده است و هیچ جایگاهی در اجتماع ارزش و اهمیت خانواده را ندارد.

حسینی افزود: اگر ما در خانواده‌ها الگوی تربیتی صحیح و منطبق با اصول اسلام داشته باشیم هیچ گونه نابهنجاری در جامعه نخواهیم داشت.

وی به سالروز تاسیس رژیم غیر قانونی و اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد و گفت: تاسیس رژیم منحوس صهیونیستی بزرگترین خیانت در حق مردم فلسطین و مسلمانان منطقه است.

حسینی تصریح کرد: بنای این رژیم بر ظلم و ستم گذاشته شده و به همین خاطر پایداری نخواهد داشت و دیر یا زود به سمت نیستی و نابودی خواهد رفت.

خطیب جمعه دهدشت عامل اصلی نابودی اشغالگران قدس را وحدت مسلمانان و منزوی کردن این رژیم دانست و افزود: با شرایطی که در منطقه به وجود آمده امیدها برای حذف این جرثومه فساد پررنگتر شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول