اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره باشگاه صبا:

ماندن یا رفتن ویسی را به خودش واگذار کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره باشگاه صبای قم گفت: ماندن یا رفتن ویسی از تیم فوتبال صبای قم را به تصمیم نهایی خودش واگذار کرده‌ایم.

ماندن یا رفتن ویسی را به خودش واگذار کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بینی امروز در مراسم پایانی دوازدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم که در حضور جمعیت عظیمی از علاقمندان به ورزش در قم برگزار شد، تصریح کرد: صبای قم امسال یک خدمت بزرگ و کار ارزنده را برای فوتبال کشور انجام داد و هم نسلی جدید را به فوتبال کشور معرفی کرد و هم اینکه با کمترین هزینه نشان داد که چگونه باید الگوی باشگاه‌داری بود.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت عبدالله ویسی سرمربی موفق تیم فوتبال صبای قم در پایان لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: با توجه به اینکه صبای قم در لیگ یازدهم بهترین عملکرد را داشته است و اکنون در آستانه کسب موفقیتی ارزنده قرار داریم، تمایل باشگاه این است که ویسی در تیم فوتبال صبای قم حفظ شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: تیم صبای قم در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و در شرف دستیابی به یک افتخار ارزنده یعنی حضوردر لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است.

وی یادآور شد: هیئت مدیره باشگاه صبا با توجه به نتایج خوبی که تیم فوتبال صبای قم در لیگ این فصل کسب کرده است، پیشنهاد ادامه همکاری در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور را به عبدالله ویسی داده است اما در عین حال وی را مجبور به ماندن در صبا نکرده‌ایم.

جهان‌بینی عنوان کرد: ویسی یک مربی حرفه‌ای است صبای قم نیز یک باشگاه حرفه‌ای و با سابقه در فوتبال ایران و آسیا است، بنابراین هر دو طرف می‌توانند برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب صحیحی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که امروز برگزار می‌شود، تیم فوتبال صبای قم با بهترین شرایط راهی شیراز شده است تا در آخرین بازی خود مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی این شهر به میدان برود.

عضو هیئت مدیره باشگاه صبای قم عنوان داشت: بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال صبای قم به خوبی و با جدیت به اهمیت کسب پیروزی در دیدار امروز کاملا واقف هستند و ان‌شاءالله در پایان مسابقه امروز جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهیم کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز از هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19 و 20 دقیقه عصر امروز به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه حافظیه شهرشیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول