اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار شد

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته آزاد با حضور 4 هزار داوطلب

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز با حضور 4 هزار و 800 داوطلب در دو حوزه انتخابیه برگزار شد.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته آزاد با حضور 4 هزار داوطلب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرشید سلیمی عصر امروز در جریان بازدید از محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در اردبیل اظهار داشت: این آزمون از امروز به مدت سه روز در چهار نوبت و در سه حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: داوطلبان در 16 رشته با هم رقابت می‌کنند که 65 درصد شرکت‌کنندگان در این آزمون را آقایان و 35 درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

سلیمی خاطر نشان کرد: در این آزمون که نتایج آن نیمه‌اول شهریورماه اعلام می‌شود، 800 نفر پذیرفته شده و در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند.

این مسئول دانشگاه آزاد را یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تحصیلات تکمیلی و آموزش عالی در کشور توصیف کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با قدمتی بیش از 20 سال تلاش می‌کند با تأمین نیروها و اساتید مجرب و تنوع رشته‌ها در حوزه تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر موفق عمل کند.

به گزارش فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اضافه کرد: دانشگاه آزاد در راستای اهداف نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، فرهنگی و معنوی فعالیت گسترده‌ای را در ایجاد فضای مطلوب تحصیل و تهذیب فراهم کرده است.

همزمان با برگزاری این آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گرمی نیز پذیرای داوطلبانی بود که در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت کرده بودند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد گرمی در این آزمون یک هزار نفر به رقابت پرداخته و قرار است از بین این تعداد شرکت‌کننده 100 نفر پذیرفته شوند.

علی ابراهیمی گفت: پذیرفته‌شدگان در رشته حقوق خصوصی و مدیریت اجرایی مشغول تحصیل می‌شوند.

انتهای پیام/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول