اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میانه:

دشمن برای ایجاد فاصله بین روحانیت و مردم برنامه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان میانه با اشاره به تاکید امام (ره) به اینکه مبادا بین روحانیت و مردم فاصله ایجاد شود، گفت: دشمنان نظام و ملت ما نقاط تاثیرگذار را شناخته و برای تخریب آن برنامه دارند.

دشمن برای ایجاد فاصله بین روحانیت و مردم برنامه دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، حجت‌الاسلام محمدرضا حامدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میانه با بیان اینکه انسان باید نسبت به کسانی که به گردنش حق دارند ادای دین کند، اظهار کرد: امام (ره) از جمله بزرگانی است که حق بزرگی به گردن انسانیت دارد چون وی انسانیت را شکوفا کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) حق حیات به گردن همه ما در کشور ایران و جهان اسلام دارد که در این راستا بر ما به عنوان یک مسلمان وظیفه است تا اکنون که در آستانه سالگرد عروج ملکوتی ایشان قرار داریم بتوانیم برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم رحلت ایشان نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

حامدی در ادامه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) را گرامی داشته به فرازی از خطبه 176 نهج البلاغه از امام علی (ع) که به پرهیز از دورویی و ایجاد وحدت که عمده نیاز جامعه امروز ماست تاکید کردند.

وی نمونه بارز وحدت و یکپارچگی ملت ایران را شرکت عظیم آنها در انتخابات اخیر عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین ابزار شیطان در گمراهی انسان تفرقه است که باید به جد از آن پرهیز کرد.

امام جمعه میانه در ادامه خواستار توجه همگان به اصول اصلی اسلام و عدم تقدم  فروع بر اصول شده و شناخت اصل و فرع را قدم بزرگ و مهمی در مسیر تکامل انسان عنوان کرد.

حامدی همچنین با اشاره به تاکید امام (ره)  به اینکه مبادا بین روحانیت و مردم فاصله ایجاد شود، گفت: دشمنان نظام و ملت ما نقاط تاثیرگذار را شناخته و برای تخریب آن برنامه دارند که در این راستا نیاز است تا وحدت بین مردم و مسئولان و مردم و روحانیت که هدایتگر جامعه هستند حفظ شود زیرا وحدت مهم‌ترین نیاز جامعه اسلامی ایران است.

امام جمعه شهرستان میانه از مسئولان درخواست کرد تا به مسئولیت‌های خود به عنوان امانت الهی و یک فرصت زودگذر نگریسته و روحیه برادری، ایثار و همکاری افراد دوران انقلاب را الگوی خود قرار دهند تا کارهای بزرگی حتی با دست خالی انجام شود.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول