اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اصفهان خبر داد

برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی در شهرستان‌های اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری جشنواره‌های ملی و بین‌المللی در سطح استان اصفهان در سال‌جاری خبر داد.

برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی در شهرستان‌های اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمود شالویی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه‌ریزی خود را برای برگزاری تعدادی از جشنواره‌های ملی و حتی بین‌المللی در استان اصفهان آغاز کرده است.

وی افزود: علاوه بر برگزاری جشنواره‌های ملی و بین‌المللی در اصفهان، تعدادی از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی نیز در برخی از شهرستان‌های استان که توانایی و قابلیت میزبانی برنامه‌های ملی و بین‌المللی را دارند برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر استان اصفهان در سال‌جاری هنوز به صورت کامل ابلاغ نشده است بیان داشت: به لحاظ سبقه فرهنگی و هنری استان اصفهان و گستردگی حوزه فرهنگ و هنر در استان و همچنین نیاز جدی این استان به اعتبارات فرهنگی به طور یقین اعتبارات قابل توجه و مناسب فرهنگی برای این استان به ویژه برای تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه‌ تمام فرهنگی استان دیده می‌شود.

شالویی با اشاره به اینکه، مجتمع‌های فرهنگی و هنری متعدد و زیادی در سطح استان اصفهان است که قابلیت بهره‌برداری از آنها در سال‌جاری وجود دارد اذعان داشت: برخی از این پروژه‌ها زمان زیادی از احداث و عملیات ساختمانی آن سپری شده است که بعضی از آنها امسال آماده بهره‌برداری می‌باشد و برای افتتاح برخی دیگر از پروژه‌ها نیز باید کمی تحمل داشت.

وی با بیان اینکه برای ردیف‌های اعتباری پروژه‌های نیمه تمام برنامه ‌ریزی انجام شده است عنوان داشت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها مشکلی وجود ندارد و برای بهره‌برداری هر چه زودتر این پروژه‌ها، پیگیری‌های جدی صورت می‌گیرد.

شالویی تصریح کرد: انتظار می‌رود تا پایان سال‌جاری چندین پروژه نیمه تمام که بسیاری از آنها به مرحله نهایی نزدیک هستند به بهره‌برداری برسد و بقیه پروژه‌ها هم مطابق برنامه‌ای که برایشان دیده شده در زمان تعیین شده به مرحله افتتاح برسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین بیان داشت: انتظار می‌رود با بودجه‌هایی که اختصاص داده شده و پیگیری‌هایی که در این خصوص صورت می‌گیرد در سفرهای استانی هیئت دولت این امکان فراهم شود که هر چه زودتر بهره‌برداری از این پروژه‌ها آغاز شده و این استان برخوردار از این همه فضائل و مناقب فرهنگی بتواند از فضاها و محیط‌های مناسب فرهنگی و حمایت‌های لازم بهره‌مند شود.

محمود شالویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان امروز در اولین سفر شهرستانی خود به شهرستان کاشان، مشکلات حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان را بررسی کرد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول