اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس و اعضای مجمع امور صنفی دشتستان انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: در انتخابات مجمع امور صنفی دشتستان، رئیس و اعضای مجمع امور صنفی این شهرستان انتخاب شدند.

رئیس و اعضای مجمع امور صنفی دشتستان انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان ظهر امروز در آیین برگزاری انتخابات مجمع امور صنفی دشتستان اظهار داشت: اصناف نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در جامعه دارند و عملکرد صحیح اصناف بسیار مهم است.

ابوالقاسم محمدزاده با بیان اینکه در دشتستان بیش از هفت هزار واحد صنفی فعال هستند افزود: این تعداد واحد صنفی در قالب 23 اتحادیه فعالیت می‌کنند که به زودی 2 اتحادیه جدید نیز به اتحادیه‌های صنفی دشتستان اضافه می‌شود.

وی اضافه کرد: انتخابات اتحادیه‌های صنفی هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود و انتخابات مجمع امور صنفی هر شهرستان هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و امیدوار هستیم شاهد انتخاباتی سالم و عادلانه باشیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با بیان اینکه 9 نفر از رؤسای اتحادیه‌های صنفی نامزد ریاست مجمع شده‌اند تصریح کرد: تعداد 9 نفر از مجموع 23 رئیس اتحادیه دشتستان برای عضویت در هیئت رئیسه جدید ثبت‌نام کرده‌اند که هم‌اکنون این انتخابات با حضور اعضا برگزار می‌شود.

محمدزاده اذعان داشت: پس از برگزاری انتخابات مجمع امور صنفی، فرصت اعتراض حداکثر 48 ساعت است و پس از این تاریخ اعتراضی پذیرفته نمی‌شود.

وی بیان کرد: در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، اصناف باید تلاش کنند که داد و ستد و تجارت خود را از محل تولیدات استان و شهرستان انجام دهند و حتی‌المقدور از کالای داخلی استفاده کنند تا شاهد رشد تولید ملی باشیم.

در ادامه با حضور نماینده فرماندار و نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان اتحادیه‌های صنفی انتخابات برگزار شد و محمدصادق کمالیان با 21 رأی به عنوان رئیس مجمع امور صنفی دشتستان انتخاب شد.

اکبر حاجیان با 18 رأی و سید عبدالکریم حسینی با 15 رأی نواب رئیسان اول و دوم شدند و مرضیه رضایی‌دشتی با 14 رأی و رسول گرمسیری با 13 رأی به عنوان دبیر و خزانه‌دار انتخاب شدند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول