اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته معلم

دومین خانه معلم در زنجان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته معلم ساخت دومین خانه معلم در زنجان کلنگ‌زنی و آغاز شد.

دومین خانه معلم در زنجان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، استاندار زنجان ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی دومین خانه معلم زنجان اظهار کرد: قبل از دولت نهم و دهم فقط یک خانه معلم در زنجان وجود داشت که خوشبختانه امروز با تلاش و پیگیری مسئولان دومین خانه معلم نیز کلنگ‌زنی می‌‌شود.

محمد رئوفی‌نژاد با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه دولت نهم و دهم توفیقات بسیاری را در بخش‌های مختلف داشته است، که ایجاد پروژه‌های آموزش و پرورش نیز یکی از همین توفیقات است.

وی با اشاره به اینکه خانه معلم برای استفاده معلمان، فرهنگیان و آموزگاران ساخته می‌شود، تاکید کرد: باید ساخت این پروژه در زمان مقرر به پایان برسد.

استاندار زنجان با اشاره به رویکردهای دولت وقت در زمینه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اضافه کرد: رویکرد دولت به صورت کشوری و همچنین در استان‌ها نیز این است که هیچ پروژه نیمه‌ تمامی را برای دولت بعدی باقی نگذارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از پروژه‌های نیمه تمام در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: باید پروژه‌های نیمه تمام تا پایان زمان مشغول به کار دولت دهم به پایان برسد.

رئوفی‌نژاد اذعان داشت: دولت دهم هیچ پروژه‌ای را در زمان حاضر آغاز نمی‌کند و در صورتی که پروژه‌ای آغاز شود باید تا پایان سال مالی 91 به پایان برسد.

وی زمان ساخت خانه معلم را نیز تا پایان سال مالی 91 عنوان کرد و گفت: ساخت این مرکز نیز باید تا زمان مقرر شده به پایان برسد تا پروژه نیمه تمام برای دولت بعدی باقی نماند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول