اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ تایلند

دونده مازندرانی شانس مدال دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی مازندران از کسب مدال دونده ملی‌پوش مازندرانی در تایلند خبر داد.

دونده مازندرانی شانس مدال دارد

محمد خاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این مسابقات که از فردا به میزبانی تایلند برگزار می‌شود 9 ملی‌پوش کشورمان برای کسب مدال با حریفان رقابت می‌کنند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات کیوان قنبرزاده ورزشکار مازندرانی تیم ملی در بخش پرش ارتفاع که از شانس‌های کسب مدال است برای کسب مدال با حریفان رقابت تنگاتنگی خواهد داشت.

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران یادآور شد: مسابقات جایزه بزرگ تایلند از فردا 20 اردیبهشت به مدت سه روز در شهر بانکوک پایتخت تایلند با حضور کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شود.

خاوری درباره میزان آمادگی ملی‌پوش مازندرانی در این رقابت‌ها گفت: دو هفته گذشته کیوان قنبرزاده در مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور در شیراز با پرش دو متر 26 سانتیمتر، یک سانتیمتر رکورد کشور را ترقی داد.

این مسئول اذعان داشت: در حال حاضر قنبرزاده تنها دو سانتیمتر با کسب سهمیه المپیک فاصله دارد و با تمرینات منظم و سختی که این ملی‌پوش زیر نظر مربیان خارجی خود خواهد داشت حتما این رکورد را نیز جابه‌جا می‌کند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول