اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت استاندار خراسان‌رضوی برای استقبال هیئت دولت

سفر احمدی‌نژاد به خراسان‌رضوی با استقبال مردم مشهد کلید می‌خورد

خبرگزاری فارس: سفر احمدی‌نژاد به خراسان‌رضوی با استقبال مردم مشهد کلید می‌خورد و به همین منظور استاندار خراسان‌رضوی در اطلاعیه‌ای از مردم مشهد برای استقبال از رئیس جمهور دعوت کرد.

سفر احمدی‌نژاد به خراسان‌رضوی با استقبال مردم مشهد کلید می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سرزمین خورشید در بهار شورانگیز 91، میزبان خدمتگزاران دولت مردمی است.

محمود احمدی‌نژاد ریاست جمهوری و کابینه پرتلاش وی در چهارمین سفر استانی خود، ره‌سپار این خطه مقدس خواهند شد، تا در حضوری سرشار از شور و شعور بایدها و نبایدهای استان امام رضا(ع) را بررسی کنند.

در این سفر که از پگاه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت، از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد آغاز خواهد شد، مردم پایتخت معنوی ایران هم‌چون گذشته از مهمان عالی‌قدر خود به خوبی استقبال می‌کنند.

احمدی‌نژاد در قامت چهره‌ای ولایت‌مدار، در بدو ورود پابوس مضجع شریف رضوی خواهد شد، آنگاه در جمع مجاوران و زائران امام ثامن(ع) به تشریح برنامه‌ها و آخرین دستاوردهای دولت در عرصه داخلی و خارجی و افق تابناک نظام اسلامی در جهان معاصر می‌پردازند.

سکان‌دار پرتلاش قوه مجریه در این سفر، با عزیمت به تمام شهرستان‌های استان، ضمن بررسی مصوبات سفرهای قبلی، رهنمود‌های لازم را برای تحول چهره و رشد و ارتقای این مناطق و هم‌چنین کاهش مشکلات جوانان و اشتغال‌زایی ارائه می‌دهد.

بهره شیرین این سفر که در قالب کارگروه‌های تخصصی و شرکت در جلسه هیئت دولت رقم خواهد خورد، تأیید مصوبات تازه‌ای است که قطعاً خراسان‌رضوی و مشهد مقدس به عنوان قطب زیارتی و فرهنگی ایران اسلامی را در راستای شکوفایی بیش‌تر رهنمون خواهد ساخت.

اطمینان دارم قشرهای مختلف مردم شریف استان خراسان‌رضوی هم‌چون گذشته در این سفر نیز با استقبالی بیاد ماندنی از خادمان خود قدرشناسی کرده و در مراسم دیدار با رئیس جمهور که حسن آغاز آن از جوار مضجع نورباران رضوی (ساعت 10 صبح پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه) خواهد بود، زائران و مجاوران حریم رضوی پیوند دولت و ملت را با شکوهی کم‌نظیر به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول