اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 68 شرکت داخلی

نمایشگاه مبل و لوستر در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: هفتمین نمایشگاه چوب، مبلمان و لوستر با حضور 68 شرکت تولیدکننده داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه مبل و لوستر در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل نمایشگاه‌های دائمی استان اردبیل عصر امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه از تولیدکنندگان داخلی دعوت کردیم تا تولیدات خود را در محصولات نام برده شده به معرض دید بگذارند تا خریداران بتوانند از تولیدات داخلی استفاده کنند.

مهدی خدمتی با بیان این‌که در این نمایشگاه از تهران، کرج، تبریز و گیلان جدیدترین مبل‌‌ها، ‌لوازم چوبی و لوستر برای بازدید پنج روزه عموم در نظر گرفته شده است و علاقمندان می‌توانند با تخفیف 40 درصد اقدام به خرید و سفارش محصولات مورد نیاز کنند.

وی با اشاره به پیش فروش محصولات تولیدی شرکت‌های دعوت شده تصریح کرد: برای اولین بار در کشور بیعانه‌های خریداران محصولات در نمایشگاه نزد نمایشگاه مانده و پس از ارسال کالا بیعانه و هزینه باقی‌مانده به حساب تولیدکننده واریز می‌شود.

خدمتی با اشاره به هدف اصلی از دعوت شرکت‌های داخلی در حوزه تولید مبلمان، لوستر و دیگر تجهیزات چوبی خاطر نشان کرد: در این ارتباط با سرلوحه قرار دادن شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید داخلی و سرمایه ایرانی سعی کردیم محصولات داخلی مورد توجه قرار گرفته و مردم با اطمینان خاطر از این محصولات استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: در این نمایشگاه شاهد اقبال شرکت‌های تولیدکننده داخلی بودیم که با شور و علاقه حاضر به نمایش محصولات خود شده تا بتوانند در یک رقابت جدی با تولیدکنندگان داخلی محصول با کیفیت عرضه کنند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما باید به تولیدکنندگان خود اطمینان داشته باشیم و از تولیدات آنها با شیوه‌های جدید و الگوهای مدرن استقبال کنیم تا آنها با علاقمندی بیشتر و اعتماد به مشتریان خود، محصول با کیفیت تولید کنند.

به گزارش فارس، مدیرعامل نمایشگاه‌های دائمی استان اردبیل به آمادگی نمایشگاه‌های دائمی استان در حمایت و دعوت از تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه‌های برپا شده استان اردبیل گفت: ما امسال بیش از 35 نمایشگاه داخلی را در مدت هشت ماه برگزار می‌کنیم و در همه این نمایشگاه‌ها برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است تا بدون انجام کوچک‌ترین تبلیغ کالاهای خارجی از تولیدکنندگان داخلی دعوت به عمل آید تا محصولات خود را عرضه کنند.

خدمتی برپایی نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، کاشی و سرامیک، صنعت ساختمان، رایانه و الکترونیک در فصل بهار اشاره کرد و افزود: در تابستان شاهد برپایی نمایشگاه فرش دستباف، گل و گیاه، تجهیزات پزشکی، کیف و کفش، برق و آب، نمایشگاه روز ملی استان اردبیل، سوغات و هدایای استان‌ها، صنایع غذایی، نمایشگاه قرآن و علوم قرآنی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل می‌باشیم.

هفتمین نمایشگاه مبل و لوستر در اردبیل از امروز تا 23 اردیبهشت ماه دایر بوده و علاقمندان می‌توانند از ساعت 15 تا 21 از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول