اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته

36.5 درصد سوخته ناشی از ترقه به سوانح سوختگی مراجعه کردند

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) گفت: از میان مراجعه کنندگان حوادث چهارشنبه‌سوری به سوانح سوختگی، سوختگی با ترقه 36.5 درصد و سوختگی با آتش 54.5 درصد بوده است.

36.5 درصد سوخته ناشی از ترقه به سوانح سوختگی مراجعه کردند

فریدون عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که چه تعداد افراد در شب گذشته از حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان مراجعه کرده‌اند، اظهار داشت: تعداد کل مراجعان در شب گذشته به این مرکز درمانی 22 مورد بوده که به دلیل حوادث چهارشنبه‌سوری دچار سوختگی شده بودند.

وی افزود: از این تعداد 20 مورد به صورت سرپایی درمان شدند و دو نفر نیز به دلیل شدت جراحات وارده بستری شدند.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) بیان داشت: هم‌چنین یک مورد پارگی و بریدگی همراه با سوختگی درجه 3 در شب گذشته داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: 31.8 درصد زن و 68.2 درصد مرد هستند.

عابدینی با اشاره به اینکه سوختگی ناشی از فشفشه 4.5 درصد و ناشی از نارنجک 4.5 درصد بوده است، گفت: از میان مراجعه کنندگان حوادث چهارشنبه‌سوری به این مرکز درمانی، سوختگی با ترقه 36.5 درصد و سوختگی با آتش 54.5 درصد بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که در مقایسه با سال گذشته میزان مراجعه کنندگان به سوانح سوختگی اصفهان چه روندی را داشته است، اظهار داشت: با رعایت مردم، کاهش چشمگیری از میزان مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول