اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شرکت گاز خراسان‌شمالی

گازبهای مصرفی نارنجی‌پوش بجنوردی پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی اعلام کرد: گازبهای مصرفی نارنجی‌پوش بجنوردی از سوی درآمدهای شخصی اعضای هیئت مدیره شرکت تأمین و پرداخت می‌شود.

گازبهای مصرفی نارنجی‌پوش بجنوردی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین تقی‌نژاد عصر امروز در حاشیه نشست دستاوردهای پژوهشی در مجموعه ورزشی و رفاهی شرکت گاز خراسان‌شمالی ضمن تجلیل از اقدام ارزشمند رفتگر درستکار بجنوردی اظهار داشت: امروز احمد ربانی متعلق به بجنورد نبوده و این اقدام وی در جای جای دنیا مورد تحسین قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ربانی با این کار خود درس‌های زیادی به همه داد و با این اقدام ارزشمند خود بجنورد را در کشور و دنیا پرآوازه کرد.

تقی‌نژاد با خواندن اخبار و یادداشت‌های برخی از رسانه‌ها در مورد نارنجی‌پوش بجنوردی اظهار داشت: این فرد درستکار با این اقدام خود توانست درس‌های زیادی را به جامعه ارائه کند.

به گزارش فارس، احمد ربانی 39 ساله که دارای دو فرزند دختر است و با حقوق 500 هزار تومانی شهرداری روزگار می‌گذراند در نیمه‌های شب دوم اردیبهشت ماه جاری کیفی حاوی وجه نقد، چک سفید، اسناد مالکیت، طلا، کارت‌های اعتباری به ارزش یک میلیارد تومان یافته و آن را برای یافتن صاحبش به حراست شهرداری تحویل داد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی توجه به حق‌الناس،حق‌الله و حق‌النفس را مهم برشمرد و گفت: توجه به این موضوعات سبب شده تا در کارها به خداوند نزدیک شویم. 

وی همچنین با اشاره به اینکه مسئولیت امانتی بوده که در اختیار مدیران و کارکنان برای خدمت‌گزاری گذاشته شده است، بر رعایت حقوق مردم در خدمت‌رسانی و بیت‌المال تاکید کرد.

رفتگر درستکار بجنوردی هم در این آیین در پاسخ به سوال یکی از حضار پیرامون نحوه یافتن کیف توضیح داد: ساعت حدود پنج صبح در حال انجام وظیفه بودم که با کیفی مواجه شدم.

احمد ربانی گفت: پس از یافتن این کیف بلافاصله موضوع را با مسئول مافوق خود در میان گذاشته و قرار شد آن را به حراست تحویل بدهم.

وی با بیان اینکه این کیف از ساعت پنج تا هفت صبح آن روز در اختیارم بود، تصریح کرد: ساعت هفت صبح کیف را به حراست شهرداری بجنورد برای تحویل به صاحبش سپردم.

رفتگر درستکار بجنوردی با تاکید بر اینکه خداوند روزی انسان‌ها را می‌دهد و نباید چشم طمع به مال دیگران داشت، افزود: اگر بارها کیفی را بیابم مانند دفعات گذشته آن را به صاحبش تحویل خواهم داد.

به گزارش فارس در این مراسم، لوح و هدیه نقدی به همراه استفاده رایگان از گاز خانگی به مدت یکسال و استفاده از امکانات ورزشی مجموعه شرکت گاز خراسان‌شمالی به احمد ربانی تعلق گرفت.

پیش از این شورای اسلامی تهران 100 میلیون ریال چک برای تسویه وام مسکن، شهردار تهران 50 میلیون ریال و داریوش مهرجویی کارگردان فیلم نارنجی‌پوش هم 10 میلیون ریال برای ربانی اختصاص داده بودند.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول