اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سقز اعلام کرد؛

تحقق 80 درصدی پروژه‌های مصوب سفر رهبری در سقز

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز گفت: در سفر رهبری به کردستان اجرای 133 پروژه با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد تومان در سقز مصوب شد که تاکنون 80 درصد این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

تحقق 80 درصدی پروژه‌های مصوب سفر رهبری در سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کریم افشاریان ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت اردیبهشت معطر در سقز اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری دستاوردهای پر خیر و برکت بسیاری داشت که ایجاد اتحاد و انسجام بین مردم و حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات از دیگر برکات این سفر پر خیر و برکت بود.

وی اختصاص اعتبارات و پروژه‌های بسیار خوب و مناسب برای شهرستان سقز را از دیگر دستاوردهای این سفر خواند و افزود: در این سفر 133 پروژه با اعتبار 53 میلیارد تومان برای اجرا در سه سال تعریف شد که اکنون 80 درصد این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار سقز نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص پروژه‌های مصوب در سفر معظم‌له اشاره نمود و گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری چند پروژه باقیمانده نیز به بهره‌برداری خواهند رسید.

اسماعیل رستم‌پور در پایان به میزان پیشرفت پروژه‌های باقیمانده اشاره کرد و گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی کل پروژه‌ها 85 درصد است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول