اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال صورت می‌گیرد

شرکت جهادگران فارسانی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مشاور جوان فرمانداری فارسان از حضور گروه جهادی مشاوران جوان این شهرستان در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری در تابستان سال جاری خبر داد.

شرکت جهادگران فارسانی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سجاد محمدی بعدازظهر امروز در جمع فرهنگیان جوان شهر فارسان اظهار داشت: با همکاری گروه جهادی مهرورزان تهران که از فعال‌ترین گروه‌های کشور به شمار می‎روند، گروه جهادی مهرورزان مشاوران جوان فارسان تشکیل شد.

وی ادامه داد: بر این اساس اولین اردوی جهادی گروه مشاوران جوان فارسان با همکاری گروه جهادی مهرورزان تهران در منطقه بازفت و در اواسط تابستان امسال برگزار خواهدشد.

محمدی تصریح کرد: مهمترین فعالیت‌های این گروه حول محورهای عمرانی و فرهنگی در مناطق محروم استان است.

مشاور جوان فرمانداری فارسان، ساخت مسجد در روستاهای دور افتاده بازفت را در اولویت کارهای عمرانی این گروه جهادی عنوان کرد و افزود: از همه دانشجویان و جوانان متخصص و متعهد دعوت می‌کنیم که ما را در این حرکت خداپسندانه کمک کنند.

محمدی به ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تجلیل و تکریم از بنیانگذار جمهوری اسلامی وظیفه تمام ملت ایران است زیرا ایشان احیاگر اسلام و قرآن بودند و امروز مردم جهان، ایران را با نام امام خمینی(ره) می شناسند.

وی ادامه داد: اعزام جوانان به بهشت زهرا جهت حضور در مراسم ارتحال حضرت امام(ره)، تبیین شخصیت عرفانی حضرت امام(ره) با توجه به رواج عرفان‌های دروغین و برگزاری مسابقه‌ای از متن وصیت‌نامه امام(ره) از مهمترین برنامه‌های گروه مشاوران جوان فرمانداری فارسان در ایام ارتحال امام خمینی(ره) است.

محمدی با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و پیروزی ظفرمندان ایران اسلامی، گفت: سوم خرداد یک فرهنگ و تاریخ است و وظیفه ماست که فرهنگ مقاومت، ایثار و پیروزی را که تجلی آن سوم خرداد است را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم.

مشاور جوان فرمانداری فارسان تصریح کرد: کمیته تفحص سیره شهدا گروه مشاوران جوان فرمانداری فارسان مطالعه و پژوهش در زمینه زندگی شهدا و وقایع بزرگی مانند سوم خرداد و معرفی آن به قشر جوان و نوجوان که آن دوران را لمس نکرده در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول