اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه:

کهگیلویه 24 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با اشاره به مقام والای شهادت گفت: شهرستان کهگیلویه 24 شهید فرهنگی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

کهگیلویه 24 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، بهنام صمدی‌فرد پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی شهرستان کهگیلویه در سخنانی اظهار کرد: شهادت برترین درجه کمال و باشکوه‌ترین مرگی است که هر مجاهد راه حقی آن را آگاهانه و با افتخار برمی‌گزیند و به زندگی و مرگ پس از مرگ بهترین معنی و زیبایی و جلال را می‌بخشاید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه شهید دارای حیات اجتماعی است، تصریح کرد: او در قلوب و اذهان، جایگاه بس پرارزشی دارد.

صمدی‌فرد خاطرنشان کرد: تاریخ بشریت یاد آورنده‌ شهید است او که سطور تاریخ امتی را با خون پاک خود نوشته است و راه وی را گرامی می‌دارد، تا آنجا که مهر و مودت، نام و نشان، جوشش و خروش، ایثار و فداکاری او در سینه‌ها و قلوب موج می‌زند و نام او به عنوان انسان ابدی بر تارک اعصار نوشته می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه خانواده شهدا را میراث های گرانبهایی خواند و گفت: به یقین حافظان ارزش‌های اسلامی ناب محمدی خانواده معظم شهدا هستند.

صمدی‌فرد تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا را امری حیاتی دانست و گفت: همه مسئولان و دستگاه‌ها در برابر خانواده شهدا مسئول هستند و باید این قشر ارزشی را با شایستگی هر چه تمام مورد توجه قرار داد.

وی خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: شما با صبر و شکیبایی و مقاومت و با تقدیم عزیزان خود به خدا و اسلام، بزرگترین حماسه‌های تاریخ معاصر را ترسیم کرده‌اید. 

این مسئول به حماسه‌آفرینی‌های مردم این شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: جوانان کهگیلویه‌ای در حماسه دفاع مقدس سرآمد بودند و رشادت‌های آن‌ها هیچ‌گاه در قالب تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از یاد نخواهد رفت.

صمدی‌فرد آموزش و پرورش را در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس دارای جایگاه بی‌بدیل دانست و گفت: شهدای دانش‌آموز و فرهنگی این شهرستان به منزله برگ زرینی در افتخارات این نهاد انسان‌ساز هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: شهرستان کهگیلویه 24 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول