اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کردستان:

انجمن‌های اقلیم عراق از برنامه‌های فرهنگی کردستان الگوگیری می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به توسعه برنامه‌های فرهنگی در این استان گفت: انجمن‌های اقلیم عراق از اقدامات فرهنگی این استان الگوگیری می‌کنند.

انجمن‌های اقلیم عراق از برنامه‌های فرهنگی کردستان الگوگیری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت‌آبادی ظهر امروز در نشست تخصصی موسسات و انجمن‌های فرهنگی و هنری استان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی هم‌چون بزرگداشت مفاخر و هنرمندان در کردستان نسبت به گذشته بسیار توسعه پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری در این استان تا حدی پیشرفت کرده که اقلیم کردستان عراق از آنها الگو گرفته و بر این اساس عمل می‌کنند.

وی بیان‌ داشت: استان کردستان قطب موسیقی ایران است که کسب رتبه‌های مختلف در جشنواره‌های متعدد گواهی بر این مدعاست.

مدیرکل ارشاد اسلامی کردستان خواستار تلاش  موسسات و انجمن‌های فرهنگی هنری استان در راستای نهادینه‌ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه شد و گفت: مسئولان انجمن‌ها باید برنامه‌های خود را در محور ارزش‌های اسلامی و انقلابی طراحی و برنامه‌ریزی کنند.

میمنت‌آبادی عنوان کرد: موسسات و انجمن‌های فرهنگی هنری به خیلی از بخش‌های مرتبط نظام گره خورده‌اند، بنابراین مسئولان این انجمن‌ها باید با هوشیاری در کارهای خود اجازه نفوذ تفکرات و دسیسه‌های دشمنان را ندهند.

وی اعلام کرد: به منظور رشد و توسعه بیشتر فعالیت‌های موسسات و انجمن‌های فرهنگی و هنری در استان بخش عمده‌ای از برنامه‌های کلان اداره‌کل را به موسسات دارای مجوز  واگذار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم این موسسات بتوانند با ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود خود برنامه‌ها را با کیفیت بهتر و مناسب‌تری اجرا کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج نیز در این نشست، گفت: تلاش‌های بیشتری باید توسط مسئولان برای تامین زیر ساخت‌های فرهنگی در جامعه انجام شود.

حمیدرضا گوهری عنوان کرد: اگر تلاش‌های بیشتری برای زیر ساخت‌های فرهنگی در جامعه انجام شود از معضلات مختلفی در این حوزه جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئولان انجمن‌ها باید توانایی استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی هنری در جامعه را داشته باشند، عنوان کرد: موسسات و انجمن‌های استان باید به شکل مطلوبی نقش خود را در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در جامعه ایفا کنند.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول