اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فوتسال امیدهای کشور

نخستین شکست ارم‌کیش قم برابر فرش‌آرای مشهد رقم خورد

خبرگزاری فارس: نخستین شکست تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم در رقابت‌های فوتسال قهرمانی لیگ دسته اول امیدهای کشور مقابل تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد به ثبت رسید.

نخستین شکست ارم‌کیش قم برابر فرش‌آرای مشهد رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال رده سنی امید قهرمانی باشگاه‌های کشور، با انجام سه مسابقه در گروه سوم مقدماتی در کرمان پیگیری شد که با نخستین شکست ارم‌کیش قم همراه بود.

در حالی که شش تیم در گروه سوم مرحله مقدماتی پنجمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور حضور دارند، سه مسابقه در روز چهارم برگزار شد که با شکست ارم‌کیش قم و صعود راه ساری به صدر جدول رده‌بندی به پایان رسید.

فوتسالیست‌های امید ارم‌کیش قم در حالی که تا پایان روز سوم بازی‌ها با کسب پنج امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار داشتند، در بازی چهارم خود برابر یکی از مدعیان صعود به مرحله بعد و نماینده فوتسال استان خراسان رضوی یعنی فرش آراء مشهد تن به شکست دادند.

در این دیدار که در حضور تماشاگران فوتسال دوست و علاقمند این رشته برگزار شد، فوتسالیست‌های ارم‌کیش قم شروع خوبی در مقابل تیم امید فرش آراء مشهد نداشتند و در همان نیمه اول کار خود را در مقابل این تیم تمام شده دیدند.

ارم‌کیش قم که از دیدارهای قبلی خود دو تساوی و یک پیروزی در کارنامه داشت و پنج امتیاز اندوخته بود، در چهارمین مسابقه خود برابر تیم امید فرش آراء مشهد بازی را بسیار بد و دور از انتظار آغاز کرد و در همان نیمه نخست سه گل از تیم فرش آراء مشهد دریافت کرد.

با وجود حملات پراکنده از سوی فوتسالیست‌های ارم‌کیش قم، نیمه نخست این دیدار با برتری سه بر صفر به سود تیم امید فرش آراء مشهد به پایان رسید تا شاگردان علی شریفی در نیمه دوم در پی روزنه‌ای برای دستیابی به گل‌های عقب افتاده باشند.

علی فخاران و امیر رحمتی بلافاصله بعد از آغاز نیمه دوم، دو گل از گل‌های خورده نیمه اول تیمشان را جبران کردند اما در ادامه بازی ارم‌کیش قم هر چقدر تلاش کرد، فرصت‌های متعددی را از دست داد تا این دیدار با برتری تیم فرش آراء مشهد خاتمه یابد.

اتفاق جالب توجه در روز چهارم دیدارهای گروه سوم مرحله مقدماتی پنجمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های دسته اول کشور، پیروزی راه ساری برابر تیم امید صنایع گیتی پسند اصفهان بود که با نتیجه چهار بر دو رقم خورد و این تیم که نخستین سال حضور خود در لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور را تجربه می‌کند، با هفت امتیاز به صدر جدول گروه سوم رفت.

دیدارهای دور رفت مرحله مقدماتی امشب با انجام سه مسابقه در کرمان به پایان می‌رسد و در فاصله کمتر از یک ماه دیدارهای دور برگشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول