اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سرمایه‌گذار مربوطه تشریح شد

جزئیات سرمایه‌گذاری احداث پایانه نفتی در بندر خلیج فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذار احداث پایانه نفتی در بندر خلیج فارس، جزئیات سرمایه‌گذاری احداث این پایانه نفتی را تشریح کرد.

جزئیات سرمایه‌گذاری احداث پایانه نفتی در بندر خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، یک قرارداد 130 میلیارد ریالی برای ساخت پایانه ترانزیتی و صادراتی بین شرکت پایانه کالای آریابندر و منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به امضا رسید.

مدیرعامل شرکت پایانه کالای آریابندر در همین راستا عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد ظرفیت‌های جدید و تسهیلات مناسب منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی استقبال بیش از پیش شرکت‌های سرمایه‌گذار خصوصی را به همراه داشته، اظهار داشت: این قرارداد به ارزش 130 میلیارد ریال و به روش BOT منعقد شد و شرکت آریابندر در مدت دو سال پایانه ترانزیتی و صادراتی خود را احداث و در فضایی به وسعت 11 هکتار به صادرات و ترانزیت کالا خواهد پرداخت.

محمد آقامیری خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح برای حدود 90 نفر اشتغال مستقیم و برای حدود 250 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت پایانه کالای آریابندر در مورد فعالیت این شرکت گفت: در سال گذشته توسط این شرکت بیش از 260 هزار تن آلومینیوم به کشور تاجیکستان ترانزیت و 53 هزار تن مواد آهنی (Non ferrous metals) به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر شده است.

وی متذکر شد: به علت استاندارد کار و سابقه طولانی در صادرات کالا این شرکت نزد شرکت‌های معتبر بین‌المللی از جمله شرکت‌های سوئیس از اعتبار خاصی برخوردار است و مقبولیت جهانی دارد.

آقامیری، از تلاش‌های رئیس منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به خاطر ایجاد زیرساخت‌ها و تسهیلات لازم برای سرمایه گذاری قدردانی کرد و از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی خواست در روند اجرای قرارداد همکاری لازم را با شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول