اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

بهره‎برداری از 57 جایگاه سی‎ان‎جی در دولت احمدی‎نژاد / تا قبل از دولت نهم جایگاه نداشتیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: تا قبل از دولت نهم هیچ جایگاه سی‎ان‎جی در گلستان وجود نداشت که در دولت‌های نهم و دهم 57 جایگاه سی‎ان‎جی در استان به بهره‌برداری رسید.

بهره‎برداری از 57 جایگاه سی‎ان‎جی در دولت احمدی‎نژاد / تا قبل از دولت نهم جایگاه نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضانعلی سنگدوینی عصر امروز در جمع کارشناسان فنی شرکت گاز استان اظهار داشت: تا قبل از دولت نهم تعداد روستاهای بهره‎مند از گاز 180 روستا بوده که این رقم در دولت‎های نهم و دهم به 400 روستا افزایش پیدا کرده و رشد 22 درصدی را نشان می‎دهد.

وی در خصوص شهرها و روستاهای بهره‎مند از گاز طبیعی عنوان کرد: تا قبل از دولت نهم تعداد شهرهای بهره‎مند از گاز 20 تا بوده که در دولت‎های نهم و دهم شش شهر دیگر نیز گازرسانی شدند و ما دیگر شهرستانی که از این نعمت خدادادی بهره‎مند نباشد در استان نداریم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: تا قبل از دولت نهم خانوار بهره‎مند از گاز 204 هزار و 981 بوده و در دولت‎های نهم و دهم این عدد 178 هزار و 346 خانوار افزایش پیدا کرد که در این زمینه رشد 78 درصدی داشته است.

سنگدوینی بیان کرد: مشترکان جذب شده تا اوایل دولت نهم 186 هزار و 497 بوده و در دولت‎های نهم و دهم با افزایش 182 هزار و 310 مشترک با رشد 98 درصدی همراه بوده است.

وی در خصوص انشعابات بیان کرد: تعداد انشعابات تا اوایل دولت نهم 132 هزار و 381 عدد بوده و در دولت‎های نهم و دهم به 86 هزار و 871 علمک افزایش پیدا کرد که رشد 66 درصدی در این زمینه داشته‎ایم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خاطر نشان کرد: میزان شبکه اجرا شده تا سال 1384 و اوایل دولت نهم در استان گلستان 3 هزار و 138 کیلومتر بوده که در فاصله دولت نهم تا دهم 3 هزار و 76 کیلومتر شبکه ایجاد شد و 98 درصد در این زمینه رشد داشته‌ایم.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول