اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تکرار تخلفات صورت گرفت

پلمب 96 واحد صنفی گیلان

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از پلمب 96 واحد صنفی به دلیل تکرار تخلفات در این استان خبر داد.

پلمب 96 واحد صنفی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد فیض ظهر امروز در جلسه بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تکرار تخلفات را یکی از دلایل پلمب واحدهای صنعتی در سال جاری عنوان کرد.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 96 واحد صنفی گیلان به دلیل تخلفات مختلف به ویژه گرانفروشی و تکرار تخلف در سراسر استان پلمب شده‌اند.

این مسئول، ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت و مجامع امور صنفی شهرستان‌های استان در مدت زمان مذکور بالغ بر 33 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی صورت داده‌اند.

وی، افزود: این بازرسی‌ها منجر به کشف تعداد دو هزار و 100 مورد تخلف و تشکیل یک‌هزار و 746 پرونده به ارزش بیش از 348 میلیون تومان و معرفی متخلفان به اداره کل تعزیرات حکومتی شده است.

فیض، بیشترین میزان جرایم پرونده‌های متشکله را مربوط به حوزه توزیع مواد پروتئینی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم‌مرغ به میزان 290 میلیون ریال و بخش عرضه میوه و سبزیجات به میزان 482 میلیون ریال ذکر کرد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 850 مورد گشت مشترک بازرسی با همراهی اداره‌های ذی‌ربط در استان انجام شده و 102 نفر از بازرسان افتخاری نیز در بازرسی‌های به عمل آمده مشارکت داشته‌اند.

به گفته معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، 924 مورد گزارش مردمی نیز در مدت مذکور از طریق سامانه 124 ستاد خبری این سازمان دریافت و منجر به بازرسی از واحدهای مورد نظر و کشف 413 مورد تخلف و معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی شد.

وی، یادآور شد: بازرسی‌های مستمر از واحدهای صنفی و تولیدی استان در راستای نظارت بر روند عرضه و توزیع کالا و خدمات با جدیت تداوم یافته و با واحدهای متخلف به ویژه واحدهایی که اصرار بر تخلف داشته و تخلفات خود را تکرار کنند با  اعمال حداکثری جرایم قانونی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول