اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی شهرستان مرند:

شورای دهستان دولت‌آباد مرند شورای نمونه استانی شد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان مرند گفت: شورای دهستان دولت‌آباد مرند شورای نمونه استانی شد.

شورای دهستان دولت‌آباد مرند شورای نمونه استانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، علی کوه‌‌کمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شورای اسلامی دهستان دولت‌آباد شهرستان مرند به ‌عنوان یکی از شوراهایی که در امر ارائه خدمات در بخش‌های عمرانی و فرهنگی پیشتاز بوده همچنین در زمینه تکریم ارباب رجوع در همایش شوراهای اسلامی استان که در تبریز برگزار شد به عنوان شورای نمونه استانی انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بخشدار مرکزی شهرستان مرند گفت: شوراها باید با مردم و برای مردم کار کرده و در خدمت آنان باشند که در این زمینه مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

وی تصریح کرد: تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدامی بسیار موثر در فرآیند مشارکت مردم در توسعه نواحی روستایی و شهری محسوب شده و پیشرفت‌های شهرستان مرند در سایه تعامل کامل بین شوراها و مسئولان اجرایی است.

کوه‌کمری اظهار کرد: جایگاه شوراها در نظام جمهوری اسلامی مورد توجه مردم قرار گرفته و می‌توان گفت از جایگاهی رفیع و ارزشمندی برخوردار است که اعضای شوراهای شهر و روستا باید قدر این جایگاه را به درستی بدانند.

وی گفت: شوراها یکی از موثرترین نهادها در نظام اسلامی هستند که باید از تمام توان و ظرفیت شوراها در پیشرفت و توسعه مناطق استفاده کرد.

کوه‌کمری تصریح کرد: تمام تلاش مسئولان در نظام اسلامی باید رفع مشکلات مردم و برآورده کردن مطالبات به حق آنان باشد چرا که مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان ما با حضور در تمام صحنه‌ها و بصیرت خود به گردن همه ما حقی بزرگ دارند.

وی در ادامه افزود: به دنبال مصوبه مجلس جمعیت روستاهایی که بالای 3 هزار و 500 نفر داشته باشند به شهر ارتقا می‌یابند و بر این اساس به زودی شاهد افتتاح شهرداری در روستای دولت‌آباد و دیزج حسین‌بیگ خواهیم بود.

شهرستان مرند به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت استان آذربایجان‌شرقی بعد از تبریز، در 60 کیلومتری تبریز واقع شده که دارای بیش ‌از 110 روستا، چهار شهر و 240 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول