اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری بهبهان:

مربی هنری بهبهانی نمونه کشوری شد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان گفت: مربی هنری این کانون موفق به کسب عنوان مربی نمونه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور شد.

مربی هنری بهبهانی نمونه کشوری شد

نوریجان بازیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: بهبهان دارای سه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده که هر کدام در تمام روزهای سال میزبان و پذیرای کودکان و نوجوانان این شهرستان است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های آموزشی، علمی، هنری و فرهنگی باعث شده هر سال بر اعضای این مراکز افزوده شده و شور و انگیزه بیشتری به مسئولان و مربیان آنها برای اجرا و تدارک برنامه‌های متنوع بدهد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان تصریح کرد: مربیانی نیز که در این سه مرکز مشغول به فعالیت هستند، با رشته‌های خود به طور کامل آشنایی داشته و خلاقیت‌های زیادی دارند که به بهترین صورت آنها را به کودکان و نوجوان منتقل می‌کنند.

وی با اشاره به مخازن کتاب مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان خاطر نشان کرد: همچنین اعضای این مراکز می‌توانند با مراجعه به مخازن کتاب آنها به عناوین زیادی از کتاب در حوزه‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و به راحتی از آنها استفاده کنند.

بازیانی در ادامه با بیان اینکه همه مربیانی که در این کانون‌ها فعالیت می‌کنند در حال تلاش برای ارائه بهترین آموزش‌ها و برنامه‌ها هستند، گفت: ناهید مهران‌فر، مربی هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان پس از رقابت با 50 نفر از مربیان هنری کانون‌ها به عنوان یکی از هفت مربی هنری نمونه کانون معرفی شد.

وی اضافه کرد: عوامل عملکردی، توسعه فردی، عوامل رفتاری و موفقیت‌های کاری از جمله معیارهای ارزیابی مربیان و کارشناسان نمونه کانون و ملاک‌های ارزیابی عنوان شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان در خصوص مراسم تقدیر از این مربیان نیز بیان کرد: مراسم تجلیل از مربیان نمونه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، 12 اردیبهشت‌ماه همزمان با روز معلم در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ این موفقیت‌ها برای بهبهان ادامه داشته و در آینده شاهد افتخارات بیشتری برای بهبهان و مردم این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول