اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:

پرواز یاسوج به اهواز راهکاری برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از تلاش مسئولان استانی برای برقراری پرواز یاسوج به اهواز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پرواز یاسوج به اهواز راهکاری برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد است.

پرواز یاسوج به اهواز راهکاری برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد است

علی‌رضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج یکی از راه‌های توسعه در هر استانی را به خصوص در بحث جذب گردشگر و احیا و جان بخشیدن به صنعت توریسم، برقراری پروازهای متعدد هوایی دانست.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد به هر دلیل تنها روزانه یک پرواز یاسوج به تهران و بالعکس وجود دارد که برای رشد و توسعه این استان در حوزه‌های مختلف چاره‌ساز نیست.

این مسئول بیان داشت: در استانی زندگی می‌کنیم که از مواهب خدادادی برخوردار است و امروز به جرات می‌توان گفت که کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از قابلیت‌ها از جمله منابع طبیعی و جاذبه‌های گردشگری و همچنین ذخایر در کشور جایگاه ویژه‌ای را دارد.

ایزدی افزود: تقریبا در چندین مورد از این موضوعات در کشور حرف نخست را می‌زنیم و با داشتن اقلیم‌های آب و هوایی متفاوت و 25 درصد نفت و 10 درصد آب شیرین کشور نباید تنها یک پرواز در فرودگاه این استان صورت بگیرد که بخش عمده‌ای از مسافران آن نیز تنها برای امور اداری خود به مرکز کشور سفر می‌کنند.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به حوزه زیر نظر خود اشاره کرد و بیان داشت: بی‌شک با گسترش و تنوع پروازهای داخلی در این استان صنعت گردشگری ما با همه ظرفیت‌هایی که دارد متحول خواهد شد و اکنون این برنامه را با همکاری سایر مسئولان استانی از جمله استاندار محترم در میان گذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: مقدمات این کار انجام شده و صحبت‌های مقدماتی را با برخی از تورهای مسافربری داشته‌ایم و اگر شرایط مهیا شود هفته‌ای دو تا سه پرواز از تهران به مقصد یاسوج و سپس از یاسوج به اهواز مرکز استان خوزستان خواهیم داشت.

ایزدی به وظایف هر یک از مسئولان درون استانی از جمله مسئولان بلندپایه و همچنین سایر مسئولان از جمله دست‌اندرکاران فرودگاهی و از همه مهم‌تر سرمایه‌گذار در این زمینه اشاره کرد و گفت: جلب نظر سرمایه‌گذار از همه چیز مهمتر بوده که باید همت خود را برای عملیاتی کردن این ایده به کار بندیم.

وی وظیفه رسانه‌ها را در راه توسعه و پیشرفت استان خطیر دانست و گفت: رسانه‌ها باید با انعکاس مناسب چنین اموری راه را برای پیشرفت هموار کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول