اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه نهبندان خبر داد

اجرای 64 پروژه عمرانی بسیج در نهبندان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهبندان از در دست اقدام بودن تعداد 64 پروژه عمرانی در سطح شهرستان خبر داد.

اجرای 64 پروژه عمرانی بسیج در نهبندان

محمدعلی قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: در واقع تاسیس نهادی به نام بسیج از ابتکارات امام خمینی(ره) بوده و نشان از دید آینده‌نگری ایشان داشته است.

وی با بیان اینکه امام (ره) در دوران رهبریشان از آغاز مبارزه تا آخر عمر ابتکاراتی ارزشمند داشتند، تصریح کرد: رهنمودها و ابتکاراتشان در هر زمان متناسب با زمان بوده و الگوهای با ارزشی محسوب می‌شود.

*امام(ره) مداوم بر پیوند مردم با حکومت و نظام تاکید داشتند

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهبندان با اشاره به اینکه مبانی فکری، دینی و سیاسی امام‌خمینی(ره) این بود که حکومت، انقلاب و نظام هرگز نباید از مردم جدا باشد، ادامه داد: این اصل همیشه و مداوم برای ایشان جدی بود و بر اساس همین تفکر، امام(ره) تصمیم بر تاسیس نهادی به نام بسیج گرفتند.

قاسمی بسیج را فرزند سپاه عنوان کرد و افزود: بسیج عمدتا در دامن سپاه رشد کرده اما وسعت مردمی بودن آن بیشتر است.

وی یادآور شد: با وارد شدن بسیج در امر سازندگی مقام معظم رهبری واژه زیبا و با مفهوم بسیج سازندگی را در این ارتباط به کار بردند و امروزه اقدامات بسیج سازندگی مایه خیرات و برکات فراوانی در سطح جامعه شده است.

*خدمت‌رسانی به مناطق محروم مهم‌ترین هدف بسیج سازندگی است

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهبندان سازندگی را از ضروری‌ترین و مهم‌ترین کارهای این برهه از زمان دانست و اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و دردهایی که در کشور موجود است با سازندگی و وارد شدن در این عرصه مرتفع می‌شود.

قاسمی گفت: تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور، کمک به دولت در رساندن خدمت به روستاییان و مناطق محروم و کمک به رفع مشکلات بیکاری جوانان اعم از دائم و موقت از مهم‌ترین اهداف مد نظر بسیج سازندگی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول