اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی قزوین:

رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان در سطح مطلوب برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین گفت: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور در سطح مطلوب و بالایی برگزار شد.

رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان در سطح مطلوب برگزار شد

حسن جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه در روز نخست این رقابت‌ها رکورد پرتاب نیزه نوجوانان کشور توسط علی رمضانی شکسته شد، اظهار کرد: این ورزشکار اصفهانی با جابه‌جایی پرتاب نیزه به طول هشتاد و یک سانتی‌متر نشان داد که در این مسابقات تیم‌ها با برنامه و آمادگی بالایی حضور پیدا کردند و سطح مسابقات مطلوب بود.

وی با اشاره به حضور 189 ورزشکار از 31 استان کشور در این مسابقات یادآور شد: شرکت نوجوانان حاضر در این رقابت‌ها با میانگین سنی 16 سال نیز به نوعی دیگر نشان از سطح فنی خوب این رقابت‌ها بود.

جوادی با بیان اینکه با همکاری مسئولان هیئت دو و میدانی و آموزش و پرورش استان تلاش کردیم شایستگی خود را اثبات کنیم، عنوان کرد: خوشبختانه رئیس فدراسیون دو و میدانی کشورمان رضایت کامل خود را از میزبانی قزوین در این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات استان قزوین با پنج سهمیه حضور داشت، اضافه کرد: ورزشکاران قزوینی در این مسابقات با توجه به اندوخته‌هایی که داشتیم عملکرد خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه امیر طاهرخانی در ماده دو هزار متر با مانع با اختلاف چند ثانیه نسبت به حریف زنجانی خود مدال برنز را بر گردن آویخت افزود: پس از هفت سال موفق شدیم دوباره در این رده سنی در سطح کشور صاحب مدال شویم.

وی همچنین به مقام پنجمی مهدی کرمی دیگر ورزشکار دو پیاده‌روی 10 هزار متر استان قزوین اشاره کرد و گفت: این نوجوان ورزشکار قزوینی عملکرد خوبی از خود نشان داد و اگر تجربه کافی را داشت، می‌توانست یکی دیگر از مدال‌آوران قزوینی در این رقابت‌ها باشد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین تصریح کرد: با برگزاری رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور در قزوین می‌توان سرمایه‌های آینده کشور را در میان ورزشکاران خوب قزوینی دنبال کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول