اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال ‌و بختیاری:

انقلاب ایران مروج رویکرد امت محوری در جهان است

خبرگزاری فارس: هادی سیاسی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال ‌و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ایران مروج و مبلغ رویکرد امت‌محوری در جهان است.

انقلاب ایران مروج رویکرد امت محوری در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه عصر امروز در گردهمایی بصیرت‌افزایی در تیپ 44 قمر‌بنی‌هاشم(ع) اظهار داشت: بیداری اسلامی در منطقه وارد  مراحل بسیار قوی‌تری شده که مهار آن از سوی قدرت‌های جهانی غیرممکن است.

وی افزود: استکبار قدرت مهار رشد اسلام‌خواهی دربین مردم جهان را ندارد و به زودی اسلام ناب بر کل جهان سیطره خواهد یافت.

راستینه موج بیداری اسلامی در جهان را حاصل سیاست صدور انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: خوشبختانه امروز انقلاب اسلامی و تفکرات حضرت امام خمینی(ره) به کل جهان صادر شده و بیداری اسلامی یکی از میوه‌های این درخت تنومند است.

این هادی سیاسی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌ و‌بختیاری خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد که هم در ساختار و هم در کارکرد نظام بین‌الملل، تغییر و تحولات اساسی رخ دهد و حیات قدرت‌های استکباری تهدید شود.

راستینه به نقش مهم و جایگاه والای ایران اسلامی در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران توانسته آرمان‌های خود را به جهانیان عرضه کند و سردمدار جنبش نرم‏افزاری و قطب فرهنگی و علمی جهان اسلام شود و به عنوان مرکز ثقل جهان اسلام، در گفتمان‏سازی، نظریه‏پردازی و ارائه اندیشه انقلابی به صورت جذاب، عملی، کارآمد و منطقی، توفیق پیدا کند.

وی، رمز پیروزی ملت‌های بیدار شده جهان را رهبری دینی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با مرجعیت و رهبری دینی توانست بر قدرت‌های بزرگ جهان چیره و به پیروزی برسد.

راستینه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مروج رویکرد امت‌محوری در جهان است، خاطرنشان کرد: ایجاد امت واحده و ایجاد وحدت مسلمانان در پیروزی و توفیقات ملت‌های مسلمان نقش بسیار مهمی دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول