اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان خبر داد

حضور قدرتمند اتومبیل‌رانان اصفهانی در رقابت‌‌های کشوری

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: اتومبیل‌رانان اصفهان از هم‌اکنون خود را برای رقابت‌های قهرمانی کشور که بیست و دوم اردیبهشت‌ برگزار می‌شود آماده کرده‌اند.

حضور قدرتمند اتومبیل‌رانان اصفهانی در رقابت‌‌های کشوری

غلامرضا مصدقیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در چند وقت گذشته یک سری رقابت‌‌های اتومبیل‌رانی در سه کلاس برگزار شد که این مسابقات ویژه رقابت‌‌های اتومبیل‌رانی قهرمانی کشور صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه جلسه تفاهم‌نامه مالی بین این هیئت و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد بودجه‌های هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان برگزار می‌شود، تاکید کرد: غیر از برخی از رشته‌های خاص مانند فوتبال و شنا، بقیه رشته‌های ورزشی نیازمند کمک‌های مالی دولتی هستند که باید به این موضوع توجه کرد.

سرپرست هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان بیان داشت: البته اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همواره این هیئت را مورد حمایت‌های خود قرار داده است که امیدوارم این موضوع افزایش پیدا کند.

وی در مورد پیست هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان گفت: این هیئت مقدار 20 تن آسفالت را برای ترمیم و لکه‌گیری این پیست خریداری کرده است.

مصدقیان تصریح کرد: هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان از تمام توان خود برای اجرا شدن هر چه بهتر تقویم ورزشی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول