اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون بسیج جامعه پزشکی

پزشکان عمومی و متخصص به روستاهای محروم گلپایگان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی گلپایگان از اعزام پزشکان عمومی و متخصص به روستاهای محروم گلپایگان خبر داد.

پزشکان عمومی و متخصص به روستاهای محروم گلپایگان اعزام می‌شوند

مهدی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار داشت: به همت جامعه بسیج پزشکی استان اصفهان 14 اکیپ از پزشکان استان در روزهای 21 و 22 اردیبهشت‌ماه در روستاهای محروم گلپایگان حضور دارند و از نزدیک بیماران را ویزیت و داروی رایگان در اختیارشان قرار می‌دهند.

وی بیان داشت: این کاروان درمانی شامل 10 اکیپ از پزشکان عمومی و چهار اکیپ از پزشکان متخصص در رشته‌های داخلی، پوست، روان‌پزشکی و زنان هستند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی گلپایگان افزود: این پزشکان عصر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه از ساعت 14 تا 18 در روستاهای محروم درُ، تیکن، کلوچان، قرغن، هنده، سرآور، رباط سرخ، سعیدآباد، ملازجان و فقستان حضور دارند.

وی در ادامه به برنامه روز جمعه 22 اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و گفت: از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر نیز پزشکان با حضور در روستاهای شیدآباد، دستجرده، شورچه، دم آسمان، فاویان، عباس آباد، زرنجان و شادگان به ویزیت رایگان بیماران می‌پردازند.

جمالی همچنین از استقرار چهار اکیپ از پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین گلپایگان خبر داد و بیان داشت: دو اکیپ از پزشکان نیز در روز جمعه در مصلای نماز جمعه حضور دارند و به ویزیت رایگان نمازگزاران می‌پردازند.

وی ادامه داد: این کاروان درمانی نیکوکاری به همت ناحیه مقاومت بسیج و سپاه گلپایگان، کانون بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان گلپایگان، هلال‌احمر، بسیج سازندگی و با هدف خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم شهرستان گلپایگان و بیمارانی که از توان مالی مناسبی برخوردار نیستند، تشکیل شده است.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی گلپایگان در ادامه به برنامه‌های سال گذشته اشاره کرد و افزود: در دهه فجر و هفته بسیج سال گذشته نیز چهار اکیپ از پزشکان متخصص و عمومی با حضور در روستاهای درُ، تیکن، شورچه، هرستانه علیا و سفلی به ویزیت رایگان بیماران پرداختند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول