اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط گروه سینما فیروزه صورت می‌گیرد

فراخوان نخستین کارگاه آزاد آموزش و انتقال تجربه سینمای مستند

خبرگزاری فارس: نخستین کارگاه آزاد «آموزش و انتقال تجربه سینمای مستند» خرداد ماه سال جاری توسط گروه سینما فیروزه برگزار می‌شود.

فراخوان نخستین کارگاه آزاد آموزش و انتقال تجربه سینمای مستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی گروه سینما فیروزه، با توجه به محدودیت و کمبود آموزش و انتقال تجربه در زمینه سینمای کوتاه و سینمای مستند که فقط محدود به چند کلاس به صورت تکدرس مستندسازی است، این گروه بر آن است تا همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی سینمای مستند و فیلم کوتاه را با حضور اساتید و بزرگان سینمای مستند و داستانی برگزار کند.

نخستین دوره از این سری همایش‌ها و کارگاه‌های انتقال تجربه در خرداد ماه سال جاری در مجموعه تالار ایوان شمس با حضور اساتید و بزرگان سینمای مستند کشور برگزار می‌گردد. دومین دوره نیز در اواخر تیر ماه سال جاری با حفظ موضوعات و اساتید نخستین دوره و اضافه شدن محورهای جدید تشکیل می‌شود.

دوره‌های «آموزش و انتقال تجربه سینمای مستند» به مبانی کارگردانی، فیلم‌نامه، ساختار‌شناسی، گفتار‌شناسی و ... همچنین امور فنی ساخت یک فیلم از قبیل تصویربرداری، صدابرداری، تدوین و ... با حمایت و نظارت سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط سینمای مستند و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

یکی از مهم‌ترین رویکردهای گروه سینما فیروزه برگزاری همایش و کارگاه آموزشی در شهرستان‌های مستعد است. بنابراین از سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی برای مشارکت و حمایت مالی از این پروژه فرهنگی سینمایی نیز دعوت به‌عمل می‌آید.

بر پایه این گزارش، تمام دانشجویان رشته‌های تخصصی سینما و علاقمندان به سینمای مستند و کوتاه می‌توانند برای شرکت در نخستین کارگاه آزاد آموزش و انتقال تجربه سینمای مستند در وب سایت گروه سینما فیروزه ثبت‌نام کنند. آخرین مهلت ثبت‌نام اول خرداد ماه سال جاری است.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول