اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در کارگروه اقتصادی استان بوشهر

سفرای 7 کشور آمریکای لاتین وارد بوشهر شدند

خبرگزاری فارس: صبح امروز سفرای هفت کشور آمریکای لاتین به منظور شرکت در کارگروه اقتصای استان بوشهر وارد این استان شدند.

سفرای 7 کشور آمریکای لاتین وارد بوشهر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سفرای کشورهای بولیوی، اکوادور، برزیل، کوبا، مکزیک، نیکاراگوئه و ونزوئلا با ورود به استان بوشهر مورد استقبال مقامات این استان قرار گرفتند.

این سفرا پس از ورود به فرودگاه به استانداری بوشهر رفتند و بعد از نشست کوتاهی با استاندار بوشهر در کارگروه اقتصادی استان بوشهر که با حضور مدیران اقتصادی این استان برگزار می‎شود، شرکت می‎کنند.

سفرای کشورهای آمریکای لاتین بعد از شرکت در کارگروه اقتصادی استان بوشهر، از تاسیسات صنعتی این استان از جمله شرکت صنایع دریایی صدرا بازدید می‎کنند.

این سفر با دعوت استانداری بوشهر و همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه در این استان انجام شده است و ریاست این هیئت بر عهده کامبیز جلالی مدیرکل آمریکای لاتین وزارت امور خارجه کشورمان است.

بازدید از گمرک و تاسیسات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از دیگر برنامه‎های کاری روز نخست سفیران آمریکای لاتین در استان بوشهر به شمار می‎رود.

در روز دوم نیز هیئت یاد شده با حضور در پارس‌جنوبی با مدیران منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نشست خواهند داشت و از شماری طرح‎های پتروشیمی و فازهای آن منطقه نیز بازدید می‎کنند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول