اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی کرمان خبر داد

اعزام تیراندازان کرمانی عضو تیم ملی به ایتالیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان گفت: تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی کشورمان برای کسب سهمیه و جواز حضور در المپیک لندن عازم ایتالیا شد در کاروان تیم ملی دو ورزشکار کرمانی نیز حضور دارند.

اعزام تیراندازان کرمانی عضو تیم ملی به ایتالیا

محسن اسماعیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری رقابت‌های انتخابی تیراندازی به اهداف پروازی المپیک در ایتالیا اظهار داشت: مسلم میرمحمدی و فاطمه امیر بهزادی دو ورزشکار کرمانی عضو تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی عازم ایتالیا شدند.

وی تصریح کرد: این دو تیرانداز کرمانی در قالب کاروان 15 نفره ورزشکاران مرد و زن تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی راهی کشور ایتالیا شدند که موفقیت در این مسابقات به منزله کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2012  لندن است.

اسماعیلیان خاطر نشان کرد: حضور ورزشکاران کرمانی در تیم ملی از گذشته تا به حال سابقه داشته و این حضور نیز همواره همراه با کسب موفقیت‌های ملی و استانی بوده است.

وی بیان داشت: امیدوارم این دو ورزشکار با موفقیت در این مسابقات علاوه بر بلند آوازه ساختن نام ایران در اروپا، بتوانند بار دیگر بر لیاقت و شایستگی ایرانی‌ها مهر تأیید بزنند.

رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان عنوان کرد: این مسابقات بین‌المللی از 18 اردیبهشت به مدت دو روز در ایتالیا برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: این مسابقات به میزبانی لوناتوی ایتالیا برگزار می‌شود و دو ورزشکار کرمانی عضو تیم ملی نیز در مسابقات تراپ و تراپ دوبل با حریفان خود در بر سر کسب سهمیه  المپیک به پیکار می‌پردازند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول