اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک سایپا البرز:

بازی جوانمردانه را معنی خواهیم کرد

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپا البرز گفت: برابر شاهین بوشهر با شیوه‌ای بازی خواهیم کرد که هیچ کس در بازی جوانمردانه سایپا شک نکند.

بازی جوانمردانه را معنی خواهیم کرد

مجید غلام‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: براساس برنامه لیگ برتر ما در هفته سی و سوم باید مهمان شاهین بوشهری باشیم که در خطر سقوط است.

وی تصریح کرد: به مانند شاهین چند تیم دیگر از جمله، شهرداری تبریز، راه‌آهن و ملوان نیز این خطر را احساس می‌کنند و نتیجه بازی‌های هر کدام از این 4 تیم به صورت مستقیم در سرنوشت 3 تیم دیگر تاثیر دارد.

این بازیکن نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه با توجه به عدم نیاز سایپا به 3 امتیاز این مسابقه فوق گفته می‌شود که البرزی‌ها با تمام توان در میدان حاضر نمی‌شوند، آیا این اخبار صحت دارد، گفت: به طور قطع این‌گونه نیست و ما با تمام توان در زمین مسابقه حاضر خواهیم شد.

غلام‌نژاد ادامه داد: فصل گذشته سایپا به طور دقیق همین شرایط را داشت و اگر تیم‌های دیگر جوانمردانه بازی نمی‌کردند، امروز ما باید در دسته اول به فوتبال خود ادامه می‌دادیم.

وی تاکید کرد: بنابراین در دیدار برابر شاهین بوشهر با تمام توان به میدان رفته و بازی جوانمردانه را معنی خواهیم کرد.

هافبک تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در این بازی برای کسب پیروزی حضور یافته و کاری می‌کنیم که کسی اتهام کم‌کاری و بازی غیرجوانمردانه به ما نزند.

* برای فصل بعد تصمیم قطعی نگرفتم

غلام‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا فصل آینده نیز در باشگاه سایپا خواهد ماند، گفت: تمام تمرکز من برای 2 بازی آینده است و هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام.

وی تصریح کرد: هدف نخست ما کسب 6 امتیاز از بازی‌های باقی مانده لیگ فعلی است و پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر با هماهنگی باشگاه و مدریت سایپا تصمیم‌گیری خواهم کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول