اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز دلفان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان دلفان در کانون فرهنگی، تربیتی پیام دلفان برگزار شد.

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز دلفان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز دلفان گفت: عزت و سرافرازی ایران اسلامی مدیون خون پاک و مقدس شهداست.

حجت الاسلام سید مراد مرادیان اظهار داشت: عمل به وصایا و رهنمودهای شهیدان، کشورمان را در مقابل تهدیدات خارجی مصون می‌کند.

وی لزوم توجه به آثار ماندگار شهدا و تدبر در زندگی نامه و آثار آنان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: زمینه‌سازی و تربیت نیروی انسانی متعهد و متناسب با اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان گفت: معلمان و دانش‌آموزان باید در مسیر اهداف بلند و متعالی شهدا حرکت کنند.

در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان گفت: جامعه فرهنگی این شهرستان پنج شهید فرهنگی و 40 شهید دانش‌آموز شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که تبیین و عمل به وصیت نامه هر یک از شهدا برای استمرار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تأثیرگذار است.

بهمن نریمانی هدف از برگزاری این یادواره را تجلیل از شهدای فرهنگی و دانش‌آموز این شهرستان دانست و اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا ما را بیشتر با زندگینامه، شخصیت و اهداف بلند شهدا آشنا می‌کند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول