اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور

نفرات برتر هشت ماده این مسابقات مشخص شدند

خبرگزاری فارس: روز نخست رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور که از صبح دیروز با حضور 138 ورزشکار از سی و یک استان کشور در ورزشگاه معلم قزوین آغاز شده بود با شناخت نفرات برتر در هشت ماده، امروز نیز در حال پیگیری است.

نفرات برتر هشت ماده این مسابقات مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در روز نخست این دوره از مسابقات و در دوی 100 متر محمدحسین ابارقی از کرمان با 10 ثانیه و 93 صدم ثانیه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، سپهر اسدی از فارس با 11 ثانیه و 21 صدم ثانیه بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و احمد تقی‌آبادی از خراسان رضوی با 11 ثانیه و 37 صدم ثانیه عنوان سومی را از آن خود کرد.

در دوی 400 متر هاشم یحیایی از خراسان رضوی با 50 ثانیه و 53 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت، اشکان عفری از خوزستان با 50 ثانیه و 90 صدم ثانیه دوم شد و محمودرضا مشتاق با 51 ثانیه و 28 صدم ثانیه سکوی سومی را به خود اختصاص داد.

در دوی یک هزار و 500 متر مرتضی مصطفوی از زنجان با چهار دقیقه و 17 ثانیه و 37 صدم ثانیه به سکوی نخست دست یافت، علی‌محمد نظری از کرمان با چهار دقیقه و 20 ثانیه و 49 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد و امیر محمدی دیگر ورزشکار زنجانی نیز با چهار دقیقه و 22 ثانیه و 61 صدم ثانیه مقام سوم را کسب کرد.

در دوی 110 متر با مانع محمدامین برزی ورزشکار اصفهانی با 14 ثانیه و 36 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت، محمد ساکی از خوزستان با 14 ثانیه و 78 صدم ثانیه مقام دومی را کسب کرد و آرمین سبحانی از کرمانشاه با 14 ثانیه و 87 صدم ثانیه سکوی سومی را از آن خود کرد.

اما عنوان قهرمانی دوی 110 کیلومتر پیاده‌روی را کاوه توکلی ورزشکار همدانی با یک ساعت و یک دقیقه و ده ثانیه از آن خود کرد، میلاد الطافی از استان مرکزی با یک ساعت و یک دقیقه و 22 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد و حامد زهی‌غلامی از همدان با یک ساعت و سه دقیقه و 15 ثانیه سکوی سومی را از آن خود کرد.

در ماده پرش طول این رقابت‌ها شایان نیرومند ورزشکار تهرانی با شش متر و 86 سانتی‌متر بالاتر از رقیبان بر سکوی قهرمانی ایستاد، حسین میهن‌دوست از بوشهر با شش متر و 81 سانتی‌متر دوم شد و صادق میرزایی از اصفهان با شش متر و 53 سانتی‌متر سوم شد.

علی رمضانی ورزشکار اصفهانی نیز با پرتاب نیزه خود به طول 61 متر و 97 سانتی‌متر عنوان قهرمانی این بخش را به خود اختصاص داد، عنایت وفابین از کهگیلویه و بویراحمد با 59 متر و 59 سانتی‌متر عنوان دومی را از آن خود کرد و دانیال کاووسی از گلستان با 59 متر و پنج سانتی‌متر بر سکوی سومی این مسابقات ایستاد.

اما در آخرین ماده برگزار شده روز نخست این مسابقات شاهین جعفری از تهران با 16 متر و 93 سانتی‌متر بر سکوی قهرمانی ایستاد، ابوالفضل میرزازاده از اردبیل 16 متر و 40 سانتی‌متر عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و شاهین مهردلان از خراسان شمالی با 15 متر و 64 سانتیمتر سکوی سومی را از آن خود کرد.

نفرات برتر این رقابت‌ها جواز حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان را کسب می‌‌کنند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول