اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

همایش ملی سبک زندگی اسلامی فراخوان شد

خبرگزاری فارس: همایش ملی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب و دانشجویان سراسر کشور از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) فراخوان شد.

همایش ملی سبک زندگی اسلامی فراخوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش ملی سبک زندگی اسلامی به همت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ویژه طلاب و دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.

مقالات این همایش در پنج محور فراخوان شده که محور اول با عنوان «سبک زندگی در مقیاس فردی» شامل موضوعاتی چون فرد و عبادت، فرد و قرآن، فرد و مسجد، فرد و روابط خانوادگی و اجتماعی، فرد و تحصیلات و... است.

محور دوم فراخوان با عنوان «سبک زندگی در مقیاس اجتماعی» است که موضوعاتی چون جامعه و آداب و رسوم اجتماعی، جامعه، سنت و تجدد، جامعه و ورزش، جامعه و فرهنگ دینی، جامعه و رسانه‌های جمعی، جامعه و تهاجم فرهنگی و... را شامل می‌شود.

«سبک زندگی در مقیاس خانواده» سومین محور فراخوان همایش ملی سبک زندگی اسلامی است که موضوعاتی چون خانواده و تعامل زوجین، خانواده و تعامل والدین و فرزندان، خانواده و نقش جنسیت در آن، خانواده و اوقات فراغت، خانواده و معیشت، خانواده و روابط همسایگی و... را در بر می‌گیرد.

«سبک زندگی در مقیاس حکومت اسلامی» محور چهارم این همایش است که شامل موضوعاتی چون حکومت و حقوق شهروندی، حکومت و مردم، حکومت و نخبگان، حکومت و ولایت فقیه، حکومت و احزاب و گروه‌های سیاسی، حکومت و نهادهای حکومتی و... است.

محور پنجم فراخوان مقالات همایش مذکور «سبک زندگی در مقیاس بین‌المللی» است که شامل موضوعاتی چون امت اسلامی و روابط بین‌المللی، امت اسلامی و مشکلات بین‌المللی، امت اسلامی و ملل و ادیان دیگر، امت اسلامی و تنوع فرهنگی، امت اسلامی و الگوها و... می‌شود.

مقالات ارسالی باید مستند و مستدل بوده و با قلمی روان و ساده نگارش شده باشد و قبلا در نشریات و مجلات یا به عنوان بخشی از کتاب چاپ نشده باشد.

مقالات باید حداکثر در 30 صفحه تنظیم شده و از ساختار علمی برخوردار باشد و منابع و ارجاعات در پاورقی مقالات ذکر شود.

مقالات پذیرفته شده در کتاب مجموعه مقالات همایش و مقالات پژوهشی برتر در مجلات علمی پژوهشی و علمی  ترویجی مؤسسه امام خمینی(ره) با اولویت مطرح و در صورت تائید چاپ خواهد شد.

علاقمندان تا 15 شهریورماه سال جاری فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه همایش به آدرس بلوار جمهوری اسلامی، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، اداره همایش‌ها و نشست‌های علمی ارسال کرده و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2909099-0251 تماس حاصل کنند.

همایش ملی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب و دانشجویان سراسر کشور زمستان سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول