اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی سلماس خبر داد

کشف 595 پاکت سیگار خارجی در سلماس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سلماس از کشف 595 پاکت سیگار خارجی در این شهرستان خبر داد.

کشف 595 پاکت سیگار خارجی در سلماس

شاهرخ بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: طی هفته گذشته برابر اخبار و اطلاعات واصله از منابع خبری به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی سلماس مبنی بر قاچاق و دپوی سیگار خارجی در منزل فردی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بعد از یکسری کارهای اطلاعاتی و بررسی صحت و سقم خبر، اکیپی از پرسنل با هماهنگی مقام قضایی به منزل فرد مذکور به هویت معلوم در محله تازه‌کند سلماس مراجعه کردند و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده و محل را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی سلماس ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از منزل نامبرده از زیر بالکن ساختمان که به طرز ماهرانه‌ای محلی برای دپوی کالای قاچاق در آن تعبیه شده بود؛ 595 پاکت معادل 119هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

این مسئول یادآور شد: قاچاق کالا صدمات و خسارات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌آورد و اگر با فرهنگ‌سازی مردم را نسبت به عدم استفاده از کالای خارجی آگاه نسازیم این روند بیمار همچنان در جامعه جاری و باقی می‌ماند.

بختیاری در پایان همکاری اقشار مختلف مردم برای پاکسازی جامعه از لوث وجود قاچاق را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: خانواده‌ها در ایجاد جامعه سالم و بانشاط نقش زیادی دارند به طوری که از طریق همکاری با پلیس و تربیت فرزندان سالم برای برقراری آرامش در جامعه تلاش می‌کنند. 

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول