اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان‌غربی خبر داد

تخصیص 3 میلیارد ریال برای اتمام مجتمع چایپاره

خبرگزاری فارس: مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان‌غربی گفت: سه میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه مجتمع اداری چایپاره تخصیص یافت.

تخصیص 3 میلیارد ریال برای اتمام مجتمع چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، علی رزمجو صبح امروز در جریان بازدید از پروژه مجتمع اداری چایپاره اظهار داشت: این اعتبار برای تکمیل و اتمام این طرح اختصاص یافته است و این طرح باید تا هفته دولت به مرحله بهره‌برداری برسد، لذا مسئولان باید نهایت تلاش خود را به کار ببندند.

وی تصریح کرد: روند احداث این پروژه کند است به طوری که برای جبران وقت تلف شده باید به طور جدی اهتمام شود، لذا برای عملی‌شدن این موضوع باید هر چه‌سریع‌تر مصالح و لوازم مورد نیاز جهت احداث آماده شده و بر روند ساخت و ساز نظارت جدی صورت گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید اهتمام جدی برای به ثمر رساندن طرح‌های عمرانی مختلف آغاز شود به صورتی که در روند ساخت و ساز نظارت شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر باید مصالح مورد نیاز همچنین نیروی انسانی توانمند و فعال برای اجرای پروژه‌ها توسط متولیان امور به کار گرفته شود.

فرماندار چایپاره در آیین بازدید از روند ساخت و ساز این پروژه گفت: مجتمع اداری چایپاره در زمینی به مساحت 5هزار مترمربع و زیربنای 3هزار و 500 مترمربع در پنج طبقه ساخته خواهد شد و پس از اتمام 15 اداره دولتی فاقد ساختمان در آن مستقر می‌شود.

مجید هاشمی گفت: عملیات اجرای این طرح از سال 88 شروع شده و هم‌اکنون نیز از 75 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: برای اجرای این عملیات 12 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که همه مبلغ جذب شده است؛ علاوه بر این اعتبار 3 میلیارد ریال نیز برای اتمام آن تخصیص یافته است و تا هفته دولت باید به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول