اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسلامشهر:

مسئولان قدر ملت را بدانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت: مردم با حضور در انتخابات نشان دادند که ملت مقتدر و پویا هستند، مسئولان باید قدر این ملت را بدانند.

مسئولان قدر ملت را بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت‌الاسلام محمد نوروزی لحظاتی قبل با حضور در ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مستقر در این ستاد اظهار داشت: مردم انقلابی و وفادار شهرستان اسلامشهر امروز با حضور چشم‌گیر خود در پای صندوق‌های اخذ رای شرکت کردند و ضمن دفاع از آرمان‌های انقلاب، به دشمنان و بدخواهان خارج از کشور نشان دادند که ملت ایران زنده‌اند.

نوروزی افزود: این انتخابات پیام‌های زیادی به همراه داشت، مردم نشان دادند که همواره در صحنه هستند و به مخالفین داخلی و معاندین نظام گفتند که آنها عددی نیستند، چرا که این مردم تابع و پیرو رهبری و ولایت‌فقیه می‌باشند.

امام جمعه اسلامشهر تصریح کرد: مردم نظام را دوست دارند و علی‌رغم مسائل و مشکلاتی که در جامعه با آنها مواجه هستند، دست از پشتیبانی نظام برنمی‌دارند و باید مسئولان و مدیران قدر این ملت بزرگوار را بدانند و در رفع مشکلات آنها گام بردارند.

وی افزود: بنده به نوبه خود از تمامی مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان اسلامشهر که هوشمندانه به میدان آمدند و در انتخاب افراد صالح و اصلح برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام‌/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول