اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل در گفت و گو با فارس:

انتخابات مجلس نهم عدم فاصله بین نظام و مردم را ثابت کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان ‌اردبیل گفت: ‌ما باید این حضور را ‌قدر بدانیم چرا که این انتخابات ثابت کرد که بین نظام و مردم فاصله‌ای نیست و در یک پیوند ناگسستنی مردم همیشه پشتیبان نظام ولایی خود هستند.

انتخابات مجلس نهم عدم فاصله بین نظام و مردم را ثابت کرد

حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: این انتخابات در حساس‌ترین برهه صورت گرفت و به شایستگی وحدت مردم را به نمایش گذاشت و همه به بصیرت و آگاهی ملت ایران پی بردند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که دشمن با حجم عظیم تبلیغات و لشکری از رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغی تلاش می‌کرد تا مردم در صحنه حاضر نباشند ولی این ملت ایران بودند که برابر هجمه‌ها و فشارهای تبلیغاتی دشمن حضور فوق‌العاده و ارزشمند خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ما باید این حضور را با شرایط سنگین هجمه‌های دشمن قدر بدانیم چرا که این انتخابات ثابت کرد که بین نظام و مردم فاصله‌ای نیست و در یک پیوند ناگسستنی مردم همیشه پشتیبان نظام ولایی خود هستند.

عاملی اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران در این عرصه در 34 سال گذشته دو خدمت ماندگار انجام داده که اولی فراهم کردن زمینه حضور مردم در سرنوشت خودشان است که یک نعمت بی‌نظیر به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: در حالی که حاکمیت ملی در اکثر کشورهای همسایه ما نقض شده است جمهوری اسلامی ایران با هزینه‌های سنگین و آرمانی توانسته است بستری را مهیا کند که مردم بر سرنوشت خود مسلط شده و خودشان آینده پرامید را رقم بزنند.

امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به دومین خدمت نظام جمهوری اسلامی‌ تصریح کرد: گاهی یک ملت می‌خواهد برای خود تصمیم‌ بگیرد اما فشارهای بین‌المللی به قدری زیاد است که آن ملت در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته و کاری از پیش نمی‌برد و در حقیقت کشور وابسته به بیگانگان است.

عاملی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران امام راحل و خون شهدا و حضور مردم با ولایتمداری کاری کرده است که کشورمان تحت تاثیر چنین اهرم‌های فشار نباشد و آزادانه و در نهایت استقلال و حفظ حاکمیت ملی برای خود تصمیم‌ بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به رغم تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی تبلیغات رسانه‌ای غرب امروز به یک پدیده تبدیل شده است به طوری که اکثر کشورها متحیر هستند که چگونه یک کشور جهان سوم برابر این همه فشار ایستاده و در دو هفته هجمه سنگین در اسفند سال گذشته توانست انتخاباتی شکوهمند، آزاد و آبرومند را برگزار کند.

امام جمعه اردبیل در پایان سخنان خود اضافه کرد: این حضور فوق‌العاده رسالت و مسئولیت نمایندگان و کارگزاران نظام اسلامی را سنگین کرده است و باید با خدمتی صادقانه بی‌ادعا و حل مشکلات واقعی مردم پاسخی درخور به این عنایت و حضور بدهند.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول