اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعیین تکلیف سه کرسی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر

6 هدیه برای بهارستان

خبرگزاری فارس: با برگزاری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج آن تا ساعاتی دیگر، مجموع مسافران بهارستان از مبدا تبریز، اسکو و آذرشهر به شش نفر می رسد.

6 هدیه برای بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پس از شمارش آرای مرحله دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه و تایید آن توسط ستاد انتخابات استان، نام  19 نفر در لیست هیئت نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی ثبت می‌شود تا این افراد برای چهار سال آینده مهمان صندلی‌های سبز بهارستان باشند و در آبادانی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

این در حالی است که طبق نتایج مرحله اول انتخابات که روز 12 اسفند سال گذشته و با حماسه‌سازی هموطنان در میان برف و بوران، فقط سه نفر از 72 کاندیدای این حوزه انتخابیه توانستند با کسب آرای لازم به شکل مستقیم راهی بهارستان شوند و رقابت بر سر سه کرسی باقی مانده در این حوزه انتخابیه به اردیبهشت ماه موکول شد.

براساس نتایج انتخابات در دور اول، آقایان محمدحسن فرهنگی، مسعود پزشکیان و علیرضا منادی به عنوان نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر به مجلس نهم راه یافتند و در چهار سال آینده باز هم روی صندلی‌های خود در بهارستان خواهند نشست.

اما سایر کاندیداهای این حوزه انتخابیه نتوانستند آرای لازم برای حضور مستقیم در مجلس را کسب کنند و در میان 69 کاندیدای باقی مانده، شش نفری که بیشترین آرا را کسب کردند خود را برای مرحله دوم انتخابات آماده کردند و امروز در نیمه اردیبهشت ماه نتیجه تمام تلاش‌ها و برنامه‌ها سه مسافر دیگر بهارستان را تعیین خواهند کرد.

تا ساعاتی دیگر سه نفر از جمع شش نفری آقایان رضا رحمانی، محمداسماعیل سعیدی، سید هادی قره‌سید رومیانی، علی آجودان‌زاده، رسول جلیل‌زاده و عشرت شایق با کسب بیشترین آرا راهی بهارستان می‌شوند و از آنجا که تمام این افراد از دلسوزان و زحمتکشان کشور و استان هستند بی‌شک از هیچ تلاشی برای یاری رساندن به نمایندگان منتخب مردم فروگذار نخواهند کرد.

.................

گزارش از: جواد آهنگری

.................

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول