اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد:

هنجارشکن‌ها مورد برخورد جدی قرار گیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه حاجی‌آباد از مسئولان خواست، با "کسانی که به خود اجازه می‌دهند با هنجارشکنی در ملأعام گناه کنند"، برخوردی قاطع داشته باشند.

هنجارشکن‌ها مورد برخورد جدی قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: برخی از گناهان و جرایم در خفا انجام شده که خداوند خودش آنان را به سزای اعمالشان می‌رساند، اما اگر این گناه به عرصه اجتماعی راه پیدا کند و با هنجارشکنی محیط ناامنی ایجاد کند باید مسئولان قاطعانه برخورد کنند.

خطیب جمعه حاجی‌آباد در ادامه اضافه کرد: باید ظاهر شهر و مملکت اسلامی باشد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: اسلام رشد علمی و پیشرفت را در گرو کار و تلاش می‌داند و مهم‌ترین دلایل برای پیشرفت مملکت کار است.

وی با بیان اینکه اسلام برای سرمایه‌دار نیز ارزش زیادی قائل است، افزود: نگاه اسلام برخلاف نظام‌های کمونیستی به کسی که سرمایه دارد و برای رشد و پیشرفت جامعه خودش هزینه می‌کند مضموم نیست بلکه عزیز است و باید از کارگر و سرمایه‌دار حمایت شود و با مفاسد اقتصادی به شدت برخورد شود.

امام جمعه حاجی‌آباد ادامه داد: تقویت مهارت‌ها در محیط کار باید جدی گرفته شود و با توجه به هزینه بالای تولید، نگرش‌ها در مدیریت باید اصلاح شود.

وی یادآور شد: نباید از سرمایه ملی سوءاستفاده شود و اگر کسی تسهیلاتی می‌گیرد حق ندارد در جای دیگری هزینه کند، البته مسئولان نیز باید نظارت بیش‌تری داشته باشند.

مختاری در پایان، 17 اردیبهشت روز بسیج سازندگی را تبریک گفت و اذعان داشت: در هر جا که حضور بسیجی داشته‌ایم شاهد رشد و بالندگی بودیم در عرصه سازندگی نیز بسیجیان لبیک گفتند و باعث شکوفایی مناطق محروم شدند، البته در کنار سازندگی عمرانی نباید سازندگی فرهنگی فراموش شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول