اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس هشدار داد

برخورد با ارگان‌هایی که در پروژه 9 دی شیراز کارشکنی می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: با ارگان‌هایی که در پروژه 9 دی شیراز کارشکنی می‌کنند، برخورد جدی می‌شود.

برخورد با ارگان‌هایی که در پروژه 9 دی شیراز کارشکنی می‌کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر 9 دی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در صورتی که طی این دو روز مالکان با مجری طرح توافق نکنند، اعمال قانون می‌کنیم.

استاندار فارس ابراز داشت: بعد از اتمام مهلت قانونی قیمت ملک را بر اساس کارشناسی کارشناسان رسمی محاسبه و به حساب دادگستری واریز کرده و ملک را تخریب می‌کنیم.

وی گفت: اگر مردم این منطقه به دنبال رفع معضلات و مشکلات موجود هستند باید با مجری طرح و دستگاه‌های اجرایی همکاری کامل داشته باشند.

صادق عابدین با بیان اینکه تلاش برای اتمام این پروژه قبل از مهلت دو ماهه تعیین شده در دستور کار قرار دارد، گفت: در عین حال تاکیدات انجام شده، هفت یا هشت ارگان کارشکنی می‌کنند که با آن‌ها برخورد می‌شود.

استاندار فارس اضافه کرد: مردم کمی آستانه تحمل را بالاتر ببرند تا کار با سرعت و به نحو احسن انجام شود و شاهد افتتاح زودتر این پروژه باشیم.

صادق عابدین گفت: طی روزهای گذشته پلیس 110 و دادسرا کار را متوقف کرده‌اند، حال آنکه هماهنگی لازم برای اجرای این طرح انجام شده بود.

وی گفت: تمام دستگاه‌ها به‌ویژه دادگستری، دستگاه انتظامی، دفتر ستاد اقامه نماز و صدا و سیما و دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط موظف به کمک شده‌اند که امیدواریم همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار فارس در این بازدید بار دیگر تصریح کرد: به دنبال اتمام پروژه زودتر از زمان مقرر هستیم و تمام دستگاه‌ها باید در این راستا همکاری کنند.

به گزارش فارس، طرح توسعه حرم در فاز نخست ایجاد یک کمربندی برای انتقال ترافیک از خیابان و میدان مقابل حرم به خیابان‌های اطراف است که از سال گذشته آغاز شده و بر اساس وعده مسئولان باید تا نیمه نخست سال جاری افتتاح شود.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول