اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم در مجلس نهم:

نماینده نباید در جناح‌های سیاسی غرق شود

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم در مجلس نهم گفت: نماینده نباید در جناح‌های سیاسی غرق شود بلکه باید مطالبات مردم را دنبال کند.

نماینده نباید در جناح‌های سیاسی غرق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته پیش از ظهر امروز جمعه، در حاشیه رأی دادن در شعبه 32 اخذ رأی همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محور اصلی ما در استان کار است، افزود: ما بر این اصل اعتقاد داریم چرا که انسان‌هایی می‌توانند کارآمد باشند که بتوانند نتیجه و خروجی کار را به مردم بشناسانند.

وی تصریح کرد: مدیر توانمند باید خود بتواند خروجی کار را به مردم گفته و وقت مردم را نگیرد و ما با قاطعیت این را دنبال می‌کنیم.

نماینده منتخب مردم در مجلس نهم با اشاره به اینکه نظارت بر انتخابات کار نماینده مجلس است، افزود: از هفتم خرداد ماه با تشکیل مجمع نمایندگان استان، نظارت بر مدیران ملی و استانی را در دستور کار قرار می‌دهیم و مدیر ضعیف را نمی‌پذیریم.

وی بومی سازی را یک اصل دانست و گفت: برای بومی سازی مدیران برنامه داریم و نیروهای ضعیف را نمی‌خواهیم.

خجسته ادامه داد: در خصوص بومی‌سازی مدیران ارشد استان نیز ابتدا باید مجمع نمایندگان استان تشکیل شود تا در این زمینه نیز تصمیم‌گیری شود.

وی بیان داشت: اتحاد و انسجام بین نمایندگان وجود دارد و با مشخص شدن سه نفر باقیمانده از نمایندگان استان، مجمع تشکیل و در این زمینه برنامه‌ریزی می‌شود.

نماینده منتخب مردم در مجلس نهم با بیان اینکه ما خواستار مدیران خلاق، اثرگذار، پویا و توانمند هستیم، گفت: با انتخاب مدیران توانمند باید شیرینی کار به کام مردم چشانده شود چرا که مردم نیز مدیران بومی تحول‌گرا، اثرگذار و برنامه‌ریز می‌خواهند.

وی در خصوص اینکه از دو کاندیدای مجلس نهم در دور دوم در حوزه انتخابیه همدان و فامنین با کدام یک تعامل دارد، افزود: بنده با همه نماینده‌ها و کاندیداها تعامل دارم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

خجسته تصریح کرد: ما نظارت بر عملکرد مدیران داریم و بی برنامه‌گی و روزمرگی را نمی‌پذیریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم رأی بالا می‌دهند انتظار بالایی نیز دارند و ما به عنوان نماینده مردم به دنبال تحول و خروجی کار هستیم.

نماینده منتخب مردم در مجلس نهم در خصوص حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز گفت: روز گذشته اطلاعیه‌ای مبنی بر حضور گسترده مردم دادیم و مردم ولایتمدار نیز قطعاً همانطور که در 12 اسفند حضور پرشوری داشتند، امروز نیز نقش آفرینی می‌کنند.

وی تأکید کرد: ما نمایندگان باید بتوانیم استان را از این خمودگی در آورده و مدیران باید برای تحقق این امر کمر همت را ببندند.

خجسته گفت: استاندار همدان اذعان دارد که بکارگیری مدیران بومی را در استان آغاز کرده و این یعنی پذیرفتن مدیران بومی در سطح استان که مطالبه همه مردم است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال نمایش عملکرد واقعی هستیم نه آمار، اذعان داشت: نماینده نباید در جناح‌های سیاسی غرق شود بلکه باید مطالبات مردم را دنبال کند و رسانه‌ها باید مطالبات مردم را به رخ مسئولان بکشند.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول