اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

مشارکت سمیرمی‌ها در این دور انتخابات بیش از 90 درصد خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار سمیرم با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان سمیرم گفت: پیش‌بینی می‌شود مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی این شهرستان در این مرحله به بیش از 90 درصد برسد.

مشارکت سمیرمی‌ها در این دور انتخابات بیش از 90 درصد خواهد بود

غلامرضا قائدی‌ها دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمیرم اظهار داشت: 62 شعبه اخذ رأی در شهرستان سمیرم، آرای مردم این شهرستان را پذیرا هستند.

وی در مورد صندوق‌های سیار در این شهرستان گفت: از 62 صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم، 30 صندوق ثابت و 23 صندوق سیار بوده و تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در این شهرستان صورت نگرفته است.

فرماندار سمیرم با بیان اینکه بیش از 54 هزار نفر در این شهرستان واجد ‌شرایط رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند، یادآور شد: مردم این شهرستان در دور نخست نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از 90 درصد مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات، تجدید میثاقی حماسی با آرمان‌های والای انقلاب است و این حضور چشم‌گیر در گذشته نیز با مشارکت گسترده مردم فهیم و ولایت‌مدار سمیرم بارها رقم خورده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی این مرحله به بیش از 90 درصد برسد.

قائدی‌ها تأکید کرد: اکنون هم‌چون دور گذشته وظیفه مردم حضور پرشور در انتخابات بوده چرا که چشم امید انقلاب‌های نوظهور اسلامی منطقه و جهانیان به ایران اسلامی و حضور مردم در انتخابات دوخته شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول