اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

مسابقه محلّه به فیروزکوه رسید

خبرگزاری فارس: برنامه تلویزیونی "مسابقه محلّه" برای نخستین بار در پارک کوهستان شهرستان فیروزکوه اجرا شد.

مسابقه محلّه به فیروزکوه رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران-فیروزکوه، ظهر امروز هم‏زمان با گرامیداشت هفته شوراها و بزرگداشت مقام معلم، برای نخستین بار برنامه تلویزیونی مسابقه محلّه در پارک کوهستان شهرستان فیروزکوه اجرا شد.

این برنامه مفرّح و شاد با توجه به هماهنگی‏ها و برنامه‏ریزی‏های شهرداری و شورای اسلامی شهرستان فیروزکوه، با اجرای"مسعود روشن‏پژوه" مجری توانمند کشورمان و با حضور گرم و پرشور دانش‏آموزان و خانواده‏های فیروزکوهی اجرا شد.

این برنامه با حضور پرشور دانش‏آموزان دختر در مقاطع دبستان و راهنمایی و با استقبال بی‏نظیر دانش‏آموزان پسر ضبط شده است و به زودی از شبکه دو سیما پخش می‏شود. 

حسین حیدری شهردار فیروزکوه هدف از اجرای این قبیل برنامه‏های مفرّح و نشاط‏ آفرین را ایجاد نشاط و شادابی بین دانش‏آموزان و همچنین مشارکت دادن آنها در برنامه‏های فرهنگی، تفریحی و گروهی دانست.

به گزارش فارس؛ مسابقات ورزشی، بازی‏ها و سرگرمی‏هایی مانند پرتاب توپ داخل سبد، رد کردن بادکنک از سبد، شعرخوانی و شیرین‏کاری از جمله کارهایی بود که توسط دانش‏آموزان فیروزکوهی با هیجان خاصی اجرا ‏شد.

در پایان خانواده‏ها اجرای بیشتر این قبیل برنامه‏های فرهنگی و نشاط آفرین را با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت بیشتر دانش‏آموزان از سوی نهادها و دستگاه‏های فرهنگی شهرستان فیروزکوه خواستار شدند. 

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول