اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نه اعتبار دولتی دارد و نه کارکرد سیاسی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء هیچ گونه اعتبار دولتی نداشته و کارکرد سیاسی هم ندارد بلکه تنها با همت و یاری مردم این اقدامات صورت می‌پذیرد.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نه اعتبار دولتی دارد و نه کارکرد سیاسی

حجت‌الاسلام محمود دهقانی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در بخش لنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه اظهار داشت: بزرگ معلم هستی خداوند متعال است که علم را به بشر ارزانی داشت بخشید و آن‌چه را که نمی‌دانست به او آموخت تا از جهل و نادانی رهایی یابد.

وی افزود: خداوندی که حمد و سپاس تنها مخصوص او بوده و برای تربیت اندیشه‌های پاک انسانی پیامبرانی را فرستاد تا ضمیر و فطرت پاک انسانی را از تباهی به اوج و قرب الی‌الله بکشاند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه به ماهیت تشکیل قرارگاه اشاره کرد و گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برابر قانون اساسی و تدبیر مقام معظم رهبری با داشتن تجربه‌ای از دوران دفاع مقدس برای نیل به اهداف انقلاب و نظام پا به عرصه وجود گذاشت.

*قرارگاه خاتم با سازندگی به امنیت پایدار می‌اندیشد

حجت‌الاسلام دهقانی تصریح کرد: این قرارگاه سازندگی با اهدافی همچون کمک به دولت اسلامی در سازندگی کشور، ایجاد امنیت پایدار در کشور و منطقه، رفع محرومیت از نقاط محروم کشور تشکیل شده و هم اکنون در سراسر کشور پروژه‌های عظیم سازندگی را در حال اجرا دارد.

وی افزود: با گذشت چندین سال از تشکیل این نهاد عظیم همه می‌دانند کارنامه قرارگاه سازندگی قابل دفاع و پشتیبانی است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به پروژه‌های در دست اجرای این قرارگاه اشاره کرد و یادآور شد: اجرای صدها پروژه سدسازی، راهسازی، ساخت خانه بهداشت، اورژانس، بیمارستان، مسجد، حسینیه و ... همه کارهایی در جهت رفع محرومیت و عقب ماندگی است که در کشور درحال انجام بوده و بسیاری از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

*کشور ایران هر چه کمبود دارد از بی‌عرضگی رژیم پهلوی است

حجت‌الاسلام دهقانی افزود: کشور ایران در گذشته مورد بی‌مهری سردمداران رژیم شاهنشاهی و ایادی استکبار قرار گرفته و زیرساخت مناسبی در آن انجام نشده ‌است.

وی یادآور شد: برای همین منظور نقاط مختلف کشور در فقر و محرومیت غوطه‌ور بودند و بعد از انقلاب هم که می‌خواستند نفس راحتی بکشند به یکباره جنگ آغاز شد و خرابی‌ها را دو چندان کرد.

حجت‌الاسلام دهقانی گفت: دولت به تنهایی قادر به بازسازی خرابی‌های به جا مانده از جنگ نبود به همین منظور قرارگاه وارد عمل شد و با تجربه آزادسازی و سازندگی‌ که داشت شروع به آبادانی و رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور کرد.

*قرارگاه خاتم با همه توان در راه سازندگی کهگیلویه و بویراحمد قدم برمی‌دارد

وی افزود: یکی از مناطق محرومی که باید سازندگی و محرومیت زدایی از آن به نحو احسن صورت پذیرد استان کهگیلویه و بویراحمد است که در دفاع از ولایت و کشور و ناموس مملکت سنگ تمام گذاشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌های این استان ناشی از بی‌عدالتی‌های قبل از انقلاب در این منطقه است که بعد از جنگ هم فرصت رسیدگی به آن فراهم نبوده است.

وی افزود: حال پروژه‌های مختلفی از جمله راه ارتباطی پاتاوه دهدشت، راه ارتباطی لنده به دهدشت، ساخت اورژانس و مسجد در این استان انجام و یا در حال انجام است که این خود نوید رهایی این منطقه از محرومیت را می‌دهد.

حجت‌الاسلام دهقانی تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء هیچ گونه اعتبار دولتی نداشته و کارکرد سیاسی هم ندارد بلکه تنها با همت و یاری مردم این اقدامات صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول