اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران:

قرارگاه خاتم‌الانبیا جای چینی‌ها را در سد هراز گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران گفت: پروژه‌های سد هراز در شهرستان آمل توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا احداث می‌شود.

قرارگاه خاتم‌الانبیا جای چینی‌ها را در سد هراز گرفت

رمضان طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه برای حضور در سد هراز شرکت‌های چینی‌ اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار داشت: در این راستا قرارداد اولیه با این گروه منعقد شده است.

وی با بیان اینکه حضور شرکت‌های خارجی هم یکی از گزینه‌های تامین اعتبار است، عنوان کرد: ولی با شرایط جدید در یک ماه اخیر ایجاد شده امیدواریم این اعتبار از طریق تامین اعتبار قرارگاه خاتم‌الانبیا تامین شود.

طهماسبی با تاکید بر اینکه قرارداد اولیه با شرکت چینی نزدیک به 200 میلیون یورو است، یادآور شد: این قرارداد برای احداث سد و نیروگاه منعقد شده، اما الان قرارداد دیگری با ترک تشریفات به میزان 170 میلیارد تومان با قرارگاه اجرایی شده است.

وی از رد عدم احتمال حضور چینی‌ها در پروژه سد هراز خبر داد و گفت: اگر این شرکت خارجی وارد پروژه شود برای احداث جاده جایگزین نیروگاه می‌شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه در بخش آب مازندران سرمایه‌گذاری کافی صورت نگرفته است، متذکر شد: در 30 سال گذشته 60 هزار میلیارد تومان در بخش آب مازندران اعتبار هزینه شده است اما هنوز کمبودهایی در این زمینه وجود دارد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: آب مازندران به اندازه 1400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

انتهای‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول