اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان:

خدابنده بیشترین بارش باران را در فروردین داشته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: فروردین ماه سال جاری بیشترین بارش باران در استان زنجان در شهرستان خدابنده بوده است.

خدابنده بیشترین بارش باران را در فروردین داشته است

احد یاغموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فروردین ماه امسال میانگین بارش باران به صورت استانی 68 میلی‌متر بود که این میزان در مقایسه با سال گذشته که 48 میلی‌متر بود، افزایش چشمگیری داشته است.

وی همچنین با اشاره به میانگین بارش بلند مدت استان زنجان که 51 میلی‌متر است، اضافه کرد: میزان بارش فروردین ماه امسال در مقایسه با میانگین بلند مدت نیز افزایش داشته است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان در ادامه با اشاره به میزان بارش باران در مرکز استان زنجان نیز گفت: در فروردین ماه امسال 94 میلی‌متر بارندگی در مرکز استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در فروردین ماه 69 میلی‌متر باران بارید، افزود: همچنین میانگین بارش بلند مدت باران در مرکز استان نیز 47.5 میلی‌متر است.

یاغموری در بخش دیگری از سخنان خود بیشترین میزان بارندگی در استان زنجان را فروردین ماه سال جاری در شهرستان خدابنده با 105 میلی‌متر و کمترین بارش را در شهرستان خرم‌دره با 45 میلی‌متر عنوان کرد.

لازم به ذکر است، رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان در ادامه این گفت‌و‌گو به پیش‌بینی وضعیت هوای استان زنجان در 24 ساعت گذشته پرداخت و گفت: پیش‌بینی می‌شود هوای استان زنجان در 24 ساعت آینده قسمتی ابری تا ابری باشد.

وی وزش باد، رگبار، باران و رعد و برق را نیز وضعیت هوای استان زنجان در 24 ساعت آینده اعلام کرد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول